Щодо укладання прямого договору

01 Лютого 2023
halyna

Допоможіть з порадою, як буде правильно. У нас на початку року була запланована закупівля послуги з тухнологічного обслуговування телекомутаційного обладнання код ДК 50330000-7. Оскільки ми філія, то головна установа надає нам вказівки за яким видом проводити закупівлю. Нам сказали, що це мають бути відкриті торги. Ми провели торги, але учасників не було. Є можливість закупівлі по прямому договору. Нещодавно головна установа опрацювала всі проєкти планів філій і виявилося, що закупівля за даном кодом лише на 15000 грн. Тобто це однозначно прямий договір.
Питання: Як тепер правильно провести цю закупівлю без використання електронної системи? Як виняток по п.6 п.13 Особливостей (Але тоді треба вимагати в учасника гору документів як на відкритих торгах з Особливостями), чи звизайним прямим договором?

Відповідь

Вітаю! Пунктом 15 Особливостей, зокрема, встановлено, що за рішенням замовника його відокремлений підрозділ може здійснювати закупівлю самостійно для задоволення потреб такого підрозділу. У такому випадку предмет закупівлі визначається замовником окремо для відокремленого підрозділу. Інформація про потребу в закупівлі, що має бути здійснена відокремленим підрозділом, вноситься до річного плану замовника. Із зазначеного вбачається, що замовник шляхом видання внутрішнього документа (наказу / розпорядження, тощо) може уповноважити власний відокремлений підрозділ задовольняти свої потреби в закупівлях власноруч в електронній системі, але за умови включення...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • Зміна реквізитів є зміною істотних умов договору?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Був укладений договір з урахуванням пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 а саме: шляхом використання електронного каталогу. Тепер у постачальника змінились реквізити. Зміна реквізитів є зміною істотних

  • Чи є Комунальне підприємство, яке надає платні послуги водопостачання і водовідведення, замовником у розумінні Закону?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство надає платні послуги водопостачання і водовідведення та отримує кошти від даної господарської діяльності. Чи є дане підприємство Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та чи є

  • Чи правомірно ДАСУ вимагає документи під час моніторингу?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Була оголошена процедура закупівлі UA-2025-10-08-012351-a) Капітальний ремонт аварійних конвойних приміщень. По процедурі розпочато моніторинг. Чи правомірно вимагати віз замовника інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО