Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт
Доброго вечора! Пвдскажіть, будь-ласка: У кошторисі є позиція:
«Прасувальний каток: ширина прасувальної поверхні 140–160 см – 1 шт; Промислова сушильна машина: завантаження 25 кг – 2 шт; Промислова пральна машина: завантаження 25 кг – 4 шт» на загальну суму 1 200 000 грн.
Дана позиція була за актована у акті виконаних робіт за формою КБ-2, обладнання поставлено, документи про вартість кожного обладнання окремо також були надані підрядником.
Після підписання акту та оплати підряднику коштів, було виявлено, що прасувальний каток несправний і його неможливо відремонтувати. Підрядник не може поставити новий каток, але пропонує повернути вартість пошкодженого обладнання.
Питання:
1. Яким чином замовнику повернути кошти за прасувальний каток?
2. Як правильно відобразити цю ситуацію в актах виконаних робіт (форма КБ-2)?
3. Чи можна зменшити загальну вартість позиції на вартість прасувального катка?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт Після завершення закупівлі та укладення договору відносини між сторонами регулюються виключно умовами договору. Повернення коштів за частиною закупівлі може бути можливим, якщо це передбачено умовами договору, або якщо покупець повертає частину товару, який не підійшов, і продавець погоджується повернути кошти за цей товар. Відповідно до статті 852 ЦКУ. Повернення товару у складі закупівлі робіт оформлюється бухгалтерськими документами та/або...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
підскажіть будь ласка, плануємо закуповувати послуги з технічного нагляду по роботах на обєктах критичної інфраструктури, роботи по цим обєктам закуповували як виключення по п.п.13 п.13 Особливостей, без проведення торгів, яким
Така ситуація потрібно провести відкриті торги по інтернет послугам, за однією адресою потрібно, щоб було два провайдери. Буде два лоти. Питання як вірно прописати в технічному завданні вимогу, щоб по
Чи зобов’язана уповноважена особа з публічних закупівель обов’язково використовувати електронний підпис “Алмаз”? Та чи має право керівник установи підписувати документи із закупівель власним кваліфікованим електронним підписом (керівника) на файловому носії
в нас є депутатський запит , надати відомості стосовно тендерних процедур за 3 роки, всі дані які потрібно надати в системі .Як сформувати відповідь на такі звернення? Дякую
Раніше говорили, що буде розроблено проєкт Договору на закупівлю ЕЕ формульний розрахунок для груп “А”, так як для “Б” у вас вже є… Зараз це дуже актуальний проєкт, оскільки з
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!