Щодо постачання неякісної продукції

18 Квітня 2023
ihor

Я уповноважена особа з закупівель у військовій частині, згідно Переліку до постанови КМУ 1275 проводжу закупівлі шляхом укладення рамкової угоди на речове майно. Мною було оголошено закупівлю на товар (одяг) згідно Переліку. В оголошенні я зразок товару не вимагав, вимогою було надання документів що підтверджують якість товару згідно ТУ Міністерства оборони. Під час отримання пропозицій від учасників всі надали документи на підтвердження якості згідно оголошення (до документів питань не виникло) всіх учасників я допустив до приєднання до рамкової угоди. На другому етапі – подання комерційних пропозицій було обрано переможця за нижчою ціною якого було повідомлено про це згідно умов оголошення та кож в повідомленні я запросив зразок товару. Коли надійшов товар то я візуально зрозумів що якість його не відповідає, також на дотик та на зусилля розтягнення він не витримав мінімальних зусиль та розірвався, тобто якість зовсім не відповідає наданим документам та ТУ МОУ.
ЯК В ДАНОМУ ВИПАДКУ ДІЯТИ, якось відмовити даному учаснику який вже є переможцем, або запросити ще один зразок, якщо відмовити в укладанні з ним договору то як це зробити ПРАВИЛЬНО, щоб в подальшому не було скарг з боку цього учасника.

Відповідь

Вітаю! Порядок здійснення рамкових угод визначений Особливостями, затвердженими Постановою 1275. Згідно із зазначеним порядком, закупівля за рамковою угодою здійснюється у два етапи. При цьому, даний порядок не передбачає можливості відхилення пропозиції учасника на етапі відбору для укладення договору, безпосередньо після укладення рамкової угоди. Ми розуміємо важливість постачання якісної продукції для оборонних потреб, та можливі наслідки для уповноважених осіб у разі закупівлі товару, що не відповідають встановленим стандартам. Проте, у даному випадку вважаємо, що дане питання не лежить в площині саме...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО