Щодо порядку погодження із Мінцифри закупівель, предмет яких належить до Національної програми інформатизації
Замовник – Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 » м. Запоріжжя звертається до Вас за роз’ясненнями.
Підкажіть, будь ласка, чи потрібно погоджувати з Мінцифрою проект на «Послуги з надання доступу до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – МІС за кодом ДК 021:2015 48810000-9 – Інформаційні системи» на суму вище ніж 500 тис. грн., що виконуються за рахунок інших джерел, в даному випадку за кошти від договору з НСЗУ?
Якщо так, то які документи потрібно погоджувати і з ким? В який строк буде надіслано погодження, щоб ми встигли провести процедуру – Відкрити торги з особливостями та укласти договір на 2025 рік? Надайте алгоритм наших дій, саме для цієї закупівлі.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – щодо порядку погодження із Мінцифри закупівель, предмет яких належить до Національної програми інформатизації. Відповідно до Методики визначення належності бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації затвердженої наказом Мінцифри від 29.03.2023 № 34, Код CPV 48000000-8 Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи, належить до програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації Національної програми інформатизації. Окрім того, Законом України «Про Національну програму інформатизації» визначено, що одним із суб’єктів,...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня. Договір з ТОВ “Нафтогаз Трейдинг” укладено у грудні 2024 року на постачання природного газу на період січень-квітень 2025 року. Ціна на газ зросла з 01.01.2025 р. Повідомлення про
було оголошено відкриті торги з собливостями. В Додатку №1 Кваліфікаційні критерії не додан пункт “Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної
Питання щодо закупівлі: Поточний ремонт тимчасового укриття Романівського ліцею №1 по вул. Сергія Лялевича, 5 в смт Романів, Житомирського району, Житомирської області, згідно коду ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника –
Прохання надати консультацію з наступного питання. Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією
Скажіть будь ласка чи має право, і по якій процедурі закупівлі (прямий договір / відкриті торги / прозоро маркет) Головне управління поліції закуповувати ліки (а саме від головного болю, простуди,
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!