Щодо планування закупівель

15 Червня 2023
nina

Підкажіть будь-ласка, як бути. Раніше я працювала в бюджетній установі і там ми були головними розпорядниками коштів, робили програми до них всі розшифровки по яких видно була річна потреба по кодам ДК. Зараз я працюю в бюджеті в освіті, кошти нам виділяє мін.освіти, розшифровок саме які послуги, роботи чи товари закуповуємо немає, просто є кошторис по КЕКВ (загальні суми 2210, 2240, 2273, 2271, 2272, 3110 і т.д). до сьогодні суми всі були не перевищені, зараз принесли потребу на здійснення одного матеріалу по ремонту покрівлі за код ДК якого я вже робила три прямі угоди загальною вартістю близько 90тис. зараз виникла потреба на приблизно 40тис. Що мені робити? Обрунтування нагальної потреби (відділ сказав надасть акт і все обгрунтування стосовно того що це дійсно нагальна потреба) і здійснення закупівлі прямою угодою чи зробити ВТ з особл./ЗЦП?? Дякую. І як мені бути надалі, щоб більше не виникала такого питання

Відповідь

Вітаємо! Згідно із пунктом 14 особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4Закону. Отже вартість предмета закупівлі враховуємо відповідно до наявної потреби, яка відображена в кошторисі на бюджетний рік. Тобто визначаємо предмети закупівлі відповідно до перелічених позицій в кошторисі. Тобто присвоюємо коди Єдиного закупівельного словника. Всі позиції, які...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна збільшити суму договору фінансового лізингу у разі накопичення заборгованості та відсотків?
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день. Між Банком та Підприємством укладено договір фінансового лізингу. Згідно договору розмір всіх лізингових платежів які мають бути здійснені Підприємством не може перевищуви 83 млн грн. Зазначений пункт не

  • Як прозвітувати про договір на поставку пакетів для сміття, якщо постачальник частково не виконав договір
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть, будь-ласка, що нам потрібно зробити, щоб можна було б прозвітувати про виконання договору .Нами через запит пропозиції постачальнків була здійснена закупівля та укладений договір з постачальником на поставку пакетів

  • Зміна товщини дорожньої розмітки з 10 см на 15 см
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Цікавить наступне питання. Замовником проведено закупівлю послуг нанесення та відновлення дорожньої розмітки з товщиною 10 см, при укладенні договору та попередньому огляді територій Виконавцем встановлено необхідність нанесення дорожньої розмітки

  • Як відобразити кілька джерел фінансування в плані
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    як відобразить в плані «Джерело фінансування» якщо більша частина коштів це місцевий бюджет а частина власні кошти?

  • Виконавець чи підрядник? Договір будівельного підряду з ПКД.
    15 Червня 2025
    Читати відповідь

    Готується тендерна документація на реконструкцію з закупівлею проектно-кошторисної документації (закупівля за принципом проектуй-будуй). Якщо відбувається закупівля таких робіт з ПКД, то договір заключається між Замовником та Підрядником чи між Замовником

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО