Щодо планування закупівель

15 Червня 2023
nina

Підкажіть будь-ласка, як бути. Раніше я працювала в бюджетній установі і там ми були головними розпорядниками коштів, робили програми до них всі розшифровки по яких видно була річна потреба по кодам ДК. Зараз я працюю в бюджеті в освіті, кошти нам виділяє мін.освіти, розшифровок саме які послуги, роботи чи товари закуповуємо немає, просто є кошторис по КЕКВ (загальні суми 2210, 2240, 2273, 2271, 2272, 3110 і т.д). до сьогодні суми всі були не перевищені, зараз принесли потребу на здійснення одного матеріалу по ремонту покрівлі за код ДК якого я вже робила три прямі угоди загальною вартістю близько 90тис. зараз виникла потреба на приблизно 40тис. Що мені робити? Обрунтування нагальної потреби (відділ сказав надасть акт і все обгрунтування стосовно того що це дійсно нагальна потреба) і здійснення закупівлі прямою угодою чи зробити ВТ з особл./ЗЦП?? Дякую. І як мені бути надалі, щоб більше не виникала такого питання

Відповідь

Вітаємо! Згідно із пунктом 14 особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4Закону. Отже вартість предмета закупівлі враховуємо відповідно до наявної потреби, яка відображена в кошторисі на бюджетний рік. Тобто визначаємо предмети закупівлі відповідно до перелічених позицій в кошторисі. Тобто присвоюємо коди Єдиного закупівельного словника. Всі позиції, які...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Дотримання умов Постанови 205 органом виконавчої влади місцевого самоврядування.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    21.02.2025 р. була прийнята Постанова № 205, де зазначається, що для закупівлі інтернет-послуг державні органи мають прописувати чіткі вимоги щодо їх швидкості, стабільності в залежності від кількості користувачів. Підкажіть, чи

  • Укладання договору з Нафтогаз Трейдинг по пп.5 або пп. 18 п. 13 Особливостей
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Кабінет Міністрів України постановою від 11.04.2025 № 408 вніс зміни до постанови від 19.07.2022 № 812, зокрема в частині продовження терміну дії покладених на ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» спеціальних

  • У замовника виникла потреба доповнити перелік та періодичність надання послуг з прибирання в архівному приміщенні.
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір по предмету закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання. Відповідно до додатку

  • Додаткова потреба водопостачання та водовідведення
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно оформити закупівлю Додаткової потреби водопостачання та водовідведення (Київводоканал) якщо треба укласти ще один договір в поточному році для надання/отримання послуг на період жовтень-грудень 2025 року. Закупівля більше 100

  • При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки
    24 Вересня 2025
    Читати відповідь

    При закупівлі капітального ремонту пропустили кошторис на встановлення пожежної безпеки. Яким чином дозакупити ці роботи якщо основний договір на весь об’єкт вже заключено?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО