Щодо підстав відхилення

11 Січня 2023
rostyslav

Вимога : Документи про застосування виробником (або імпортером) тонеру, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля. Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозицій (надати підтверджуючий акт(и) протягом останніх 6 (шести) місяців, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію):

3.1 Копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження);

3.2 Копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), про наявність впровадженої системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015;

3.3 Копію атестату виробництва виданого компанії, яка має ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Учасник надав документи на утилізацію яку здійснює сам через компанію яка надає такий вид послуг а не виробник або імпортер. Чи може ця вимога бути підставою для відхилення?

Відповідь

Вітаю! Згідно з абзацом 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Варто наголосити, що за абзацом 2 пункту 40...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • НУШ за кошти Ukraine Facility, як провести ЗПП
    17 Травня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Субвенція НУШ 2025 рік, за кошти Ukraine Facility . Потреба – меблі на пілотні класи (повинні купувати через прозоро-маркет) , як же тоді дотриматися вимог Рамкової угоди ? прописати

  • Чи перевіряють ДАСУ ЗПП
    17 Травня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи перевіряються закупівлі ЗПП органами ДАСУ?

  • Торги за правилами організатора
    17 Травня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, процедура “Торги за правилами організатора” підпадає під дію Закону “Про публічні закупівлі”? При проведенні таких торгів хто має право перевіряти, скаржитись і т.д.? В яких нормативних документах

  • Вимога наявності двох авто, дискримінація або ні?
    17 Травня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня!Чи можна вимагати у перевізника наявність не менше 2х транспортних засобів для перевезення вантажу (якщо один наприклад буде в ремонті, щоб була заміна) при встановленні кваліфікаційного критерію матеріально-технічна база

  • Дві закупівлі поточного ремонту
    17 Травня 2025
    Читати відповідь

    Якщо, за одною адресою знаходиться не одна будівля з різними інвентарними номерами чи сумуються послуги з поточного ремонту. За цією адресою необхідно провести послуги з поточного ремонту прилеглих територій (послуга

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО