Щодо підстав відхилення

11 Січня 2023
rostyslav

Вимога : Документи про застосування виробником (або імпортером) тонеру, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля. Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозицій (надати підтверджуючий акт(и) протягом останніх 6 (шести) місяців, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію):

3.1 Копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження);

3.2 Копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), про наявність впровадженої системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015;

3.3 Копію атестату виробництва виданого компанії, яка має ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Учасник надав документи на утилізацію яку здійснює сам через компанію яка надає такий вид послуг а не виробник або імпортер. Чи може ця вимога бути підставою для відхилення?

Відповідь

Вітаю! Згідно з абзацом 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Варто наголосити, що за абзацом 2 пункту 40...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Про прямі допорогові договори на поточні ремонти в машинозчитувальном форматі
    20 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Вас турбує Управління житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради. Підскажіть будь ласка, чи повинні ми завантажувати на майданчик Zakupivli Pro прямі допорогові договори на поточні ремонти в машинозчитувальном форматі.

  • Як погодити проект “Інтерактивні панелі” по Ukraine Facility від 500 тис.?
    20 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно погодити проект “Інтерактивні панелі” по Ukraine Facility від 500 тис.? Та який потрібен перелік документів?

  • Поточний ремонт двох окремих будівель
    20 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Якщо на балансі установи 2 окремі будівлі, чи потрібно сумувати вартість поточного ремонту по обох будівлях разом, чи можна рахувати окремо по кожній будівлі? Зазделегідь дякую за зворотній

  • Договір вартістю 40 тис. грн, чи застосовувати норми прозорого будівництва
    20 Серпня 2025
    Читати відповідь

    При публікуванні договору “Поточний ремонт зовнішнього вуличного освітлення” на загальну суму 40 000 грн чи є необхідність завантажувати скан копію договору з додатками у форматі пдф та у машинозчитувальному форматі?

  • Поточний ремонт: визначення предмета закупівлі
    20 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Як правильно визначати річну вартість предмета закупівлі для поточного ремонту, щоб не порушувати Закон: рахувати окремо по кожному коду ДК чи сумувати всі поточні ремонти? Державна установа. Зазделегідь

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО