Щодо підстав відхилення

11 Січня 2023
rostyslav

Вимога : Документи про застосування виробником (або імпортером) тонеру, що використовуються для надання послуг, заходів із захисту довкілля. Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозицій (надати підтверджуючий акт(и) протягом останніх 6 (шести) місяців, щодо надання послуг збирання, зберігання відходів на утилізацію):

3.1 Копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження);

3.2 Копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), про наявність впровадженої системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015;

3.3 Копію атестату виробництва виданого компанії, яка має ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження).
Учасник надав документи на утилізацію яку здійснює сам через компанію яка надає такий вид послуг а не виробник або імпортер. Чи може ця вимога бути підставою для відхилення?

Відповідь

Вітаю! Згідно з абзацом 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Варто наголосити, що за абзацом 2 пункту 40...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО