Щодо перевірок ➤ РАДНИК, портал
Вітаю! Дуже цікавить думка спеціалістів Вашого видання!
Замовник – Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді, отримало лист від ДЕПАРТАМЕНТУ житлово-комунального господарства та будівництва ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ з ПРОХАННЯМ за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі), якщо розмір бюджетного призначення дорівнює або перевищує 1 млн грн., подавати до Департаменту інформацію, що містить:
обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог наказу Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зі змінами;
пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо.
Таке ПРОХАННЯ надіслано на виконання НАКАЗУ голови ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, НАЧАЛЬНИКА ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про організацію роботи з попереднього опрацювання документів з проведення публічних закупівель», в якому керуючись Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про правовий режим воєнного стану», «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), враховуючи наказ Мінекономіки України від 18.02.2020№ 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зі змінами (далі – Методика), інші нормативно-правові акти з питань публічних закупівель та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері під час організації та проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг замовниками закупівель, які підпорядковуються голові обласної державної адміністрації (далі – Замовники), в умовах дії правового режиму воєнного стану НАКАЗАНО:
1. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій за 10 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) забезпечити підготовку та подання голові обласної державної адміністрації, начальнику обласної військової адміністрації інформації разом з пакетом документів (обґрунтування економічної/соціальної доцільності,
комерційні пропозиції тощо) щодо проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг Замовником.
2. РЕКОМЕНДУВАНО головам сільських, селищних, міських рад, начальникам сільських, селищних, міських військових адміністрацій (у разі утворення) за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) подавати головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій для узагальнення інформацію, що містить:
обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог Методики;
пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо.
3. РЕКОМЕНДУВАНО керівникам КОМУНАЛЬНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ЗАКЛАДІВ, ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ ПІДВІДОМЧІ ЗА ГАЛУЗЕВОЮ СПРЯМОВАНІСТЮ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛАМ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, за 15 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) подавати структурним підрозділам облдержадміністрації за галузевим спрямуванням для узагальнення інформацію, що містить:
обґрунтування очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі з урахуванням вимог Методики;
пакет документів стосовно запланованої закупівлі, зокрема оголошення, проект тендерної документації, проект договору тощо.
4. Головам районних державних адміністрацій, начальникам районних військових адміністрацій, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації забезпечити аналіз та узагальнення інформації, отриманої від голів сільських, селищних, міських рад, начальників сільських, селищних, міських військових адміністрацій (у разі утворення) та комунальних некомерційних підприємств, установ, закладів, організацій, які підпорядковуються структурним підрозділам облдержадміністрації, на виконання цього наказу, та подання голові обласної державної адміністрації, начальнику обласної військової адміністрації за 10 днів до оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro (незалежно від обраного виду закупівлі) інформації разом з пакетом документів (обґрунтування економічної/соціальної доцільності, комерційна пропозиції тощо) щодо проведення публічних закупівель окремих товарів, робіт і послуг Замовниками за територіальним принципом.
З огляду на вищевказане та те, що Замовник – Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді, у випадку здійснення закупівель за власні кошти або кошти донора, виникають наступні питання:
1. Оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що моніторинг процедур публічних закупівель здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи в порядку та відповідно до статті 8 цього Закону, чи взагалі правомірний цей наказ? Чи не суперечить він чинному законодавству?
2. Чи зобов’язане Комунальне підприємство, яке підпорядковується ОБЛАСНІЙ раді виконувати ПРОХАННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ житлово-комунального господарства та будівництва ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, засноване на НАКАЗІ голови ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, НАЧАЛЬНИКА ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, в якому РЕКОМЕНДОВАНО надавати інформацію про закупівлі?
3. Чи має право будь-хто із вказаних установ, у випадку, якщо вони за результатами розгляду наданої Замовником ТД на виконання такого Наказу вважатимуть закупівлю недоцільною, або вважатиме такою, що не відповідає вимогам ЗУ та інших нормативно-правових актів тощо, впливати на проведення закупівлі, внесення змін до ТД тощо?
Дякую!
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання- Щодо перевірок. Пунктом 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Підскажіть будь ласка чи законно вимагати щоб технічне обслуговування автомобілів проводив офіційний дилер?
Ситуація наступна: була проведена закупівля фарби і розчинника ( закупівля здійснюється згідно Програми з утримання та поточного ремонту мереж зовнішнього ( вуличного освітлення) затвердженої міською радою. В договорі вказали що
Підкажіть, будь ласка, на кого має бути наданий витяг про відсутність судимості? Учасник юридична особа, має керівника, але договір буде підписувати начальник відділу збуту, на якого покладені обов’язки проводити усі
якщо в аукціоні приймали участь п’ять учасників. щою тендер відбувся потрібно всім пройти кваліфікацію чи на якому єтапі тендер стає таким що не відбувся
Вітаю. В грудні 2024 року був оголошений ЗЦП на електроенергію. Під час оголошення закупівлі було допущено помилку і вказано дату завершення договору 31.12.2024 року, хоча е/е постачатиметься в 2025 році.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!