Щодо оподаткування предмета закупівлі ➤ РАДНИК, портал
Доброго дня!
Чи можемо ми подаватись на усі закупівлі (відкриті торги з Особливостями) без ПДВ з міськими та сільськими радами (які в подальшому будуть передавати дрони до військових частин) та при умові прописання у проєкті договору чи тендерній документації що: Придбання Товару здійснюється із застосуванням нульової ставки ПДВ, відповідно
абзацу 6 пп. 5 п. 32 підрозділу 2. «Особливості справляння податку на додану вартість»
Податкового кодексу України визначено, що тимчасово, на період проведення
антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і
оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження
воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на
додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній
території України: товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого
споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство
оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі
формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти,
що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у
здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування
збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями
(співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель: безпілотних
літальних апаратів без озброєння та їх частин, що класифікуються у товарних позиціях 8806,
8807 згідно з УКТ ЗЕД. Покупець купує Товар з метою забезпечення бойової, мобілізаційної готовності, боєздатності та функціонування військової частини. Чи не буде в такому випадку подання пропозиції без ПДВ порушенням?
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання- Щодо оподаткування предмета закупівлі. Якщо предмет закупівлі, який закуповується замовником не оподатковується ПДВ згідно норм чинного законодавства, замовник має оголошувати закупівлю без ПДВ. Якщо учасник, який планує взяти участь у такій закупівлі, бачить, що замовник оголосив закупівлю з ПДВ, йому варто звернутися вимогою до замовника щодо того, що предмет закупівлі не оподатковується. . Водночас, відповідно до п 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
1.ВТ по поточному ремонту є договір з кошторисною документацією (договірна ціна тверда) під час виконання робіт виявлено що не потрібно таку кількість матеріалів (щебню ) в результаті виконання робіт на
в січні 2025 року був проведений тендер на закупівлю торф’яних брикетів по 3100 грн за тону станом на листопад 2025 року постачальник відмовляється постачати товар стверджуючи що на цей момент
Добрий день Закупівля рукавичок, річна потреба по коду ДК перевищила 200тис. Є додаткова потреба по коду ДК: але вартість рукавичок не буде перевищувути 200тис.Закупівля загалом буде перевищувати цю суму(бо є
Підчас виконання капітального ремонту об’єкту, заключили договір на виготовлення проектної документації. У зведеному кошторисному розрахунку ПКД у главі 12 чітко зазначена вартість 124 600грн без ПДВ. Відповідно в кінці розділу
Тема: Публікації кошторисної документації при закупівлі ремонтних робіт. Замовник на спрощеній системі. Питання: Замовником планується проведення закупівлі робіт з поточного ремонту приміщень та капітального ремонту будівлі. Вартість робіт перевищує 300
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!