Щодо окремих вимог редакції Закону з 26.06.2021
Питання щодо внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
1) до абзацу 4 пункту 2 частини 7 статті 3 та абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин має бути документально підтверджена замовником. Зведений перелік природних монополій, який публікує АМКУ дуже великий. Я завжди для себе роздруковую першу сторінку і сторінку, на якій зазначений необхідний нам суб’єкт. А як бути тепер? Потрібно до електронної системи завантажувати увесь перелік?
2) незрозуміло щодо статті 14 Закону про спрощену закупівлю, а саме чому якщо період уточнення інформації про закупівлю не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі та строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю, необхідно щоб загальний строк між оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та кінцевим строком продання пропозицій було не менше 6 робочих днів? Адже 3+2=5? Наприклад, оголосили закупівлю у понеділок. Період уточнення будуть робочі дні вівторок, середа і четвер. Строк подання будуть робочі дні п’ятниця та понеділок. Згідно закону це і є 3+2.
3) які та яким чином додавати документи до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю під час проведення переговорної процедури закупівлі на виконання внесених змін до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону?
4) зміни до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, а саме, якщо всі укладені договори діють до 31 грудня, то замовник зобов’язаний має звітувати лише у січні протягом 20 робочих днів?
Вітаємо! Щодо питання 1. У замовника з’являється обов’язок документально підтверджувати відсутність конкуренції з технічних причин під час закупівлі без застосування порядку проведення спрощеної закупівлі. Анастасія Матвійчук у статті «Допороги без спрощених закупівель: мініаналоги переговорної процедури» зазначала: «Відсутність конкуренції може бути підтверджена інформацією згідно зі Зведеним переліком природних монополій, який публікує Антимонопольний комітет України, довідкою місцевої торгово-промислової палати чи навіть результатами ринкового дослідження самої уповноваженої особи тощо». Враховуючи, що законодавчо не уточнено які документи та в якому обсязі мають бути документальним...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Замовником було оголошено тендер на послуги з улаштування території майданчиків плиткою із гумової крихти у парку. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовника, Учасник повинен надати розрахунок вартості виконання
Доброго дня!Планується закупівля послуг з поточного ремонту вартістю 150 000 грн. Матеріали замовник буде закуповувати самостійно. Підкажіть будь ласка чи відноситься така закупівля до прозорого будівництва?І як в такому разі
Підкажіть будь ласка, ми КНП , чи розповсюджується на нас обов`язок щодо публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення? Бюджетного фінансування ми не маємо.
Який правильний код по ДК послуги стерилізації тварин? 77610000-9 чи 85200000-1?
Є готова ПКД на капітальний ремонт систем вентиляції в 4 приміщеннях – 8 млн грн.. Виконання робіт розділено на 4 черги (кожне приміщення окремо). Чи можливо провести ВТ на 2
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!