Щодо оформлення проекту договору

24 Квітня 2023
hanna

п.19 Особливостей Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Як правильно прописувати перелік підпунктів до п.19 Особливостей у проектах договорів на поставку товарів, надання послуг, виконання робіт?
Прописувати всі 8 підпунктів чи тільки відповідно до специфіки договору, а саме: договір поставки (всі 8 підпунктів), надання послуг чи виконання робіт (підпункт 2 не застосовувати, так як він виключно для товарів).
Щодо порядку змін умов договору, а саме п.19 описувати по кожному підпункту в договорі, що змінитися у разі внесення відповідних змін (збільшиться/зменшиться обсяг, сума договору тощо, яке надається документальне підтвердження для відповідного внесення змін)?
Як вірно обрати підставу для внесення змін до істотних умов договору, що не допустити порушення???

Відповідь

Вітаю! Щодо першої частини Вашого питання зазначимо так дійсно, у проекті договору варто враховувати ті підстави для змін договору, що стосуються даного предмета закупівлі. Зокрема, якщо мова йде про закупівлю робіт не враховувати підстави, які стосуються зміни ціни на товар тощо. Зазначене також підтверджується і практикою контролюючих органів. Детальніше у статті Шість висновків моніторингу ДАСУ щодо зміни істотних умов договору про закупівлю. Щодо другої частини зазначимо, що обов’язок уточнювати інформацію щодо кожного підпункту договору у Замовника відсутній. Проте, іноді...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • КНП. Спільне користування майном.
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Підкажіть будь-ласка у питанні: Нами КНП було закуплено високовартісне обладнання під пакет НСЗУ, на якому працюють лікарі, надаємо платні послуги. Чи можна це обладнання надавати у спільне користування?

  • Додаткова потреба
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    є тендер по мастилам визначений переможець, договір підписаний. Але виникає така потреба в мастилі що воно потрібно зараз, а Переможець знаходиться в іншому місті, доставка буде через день і такого

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО