Щодо невиконання зобов’язань по договору
У серпні поточного року за результатами процедури відкритих торгів на закупівлю паливної деревини (дрова) укладено договір з переможцем процедури. Строк постачання товару до 30 вересня 2022 року.
1. Постачальник пропонує продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що починаючи з 11 вересня і до цього дня на нашій території йдуть сильні дощі, дороги до лісу розмиті і немає можливості у вищезазначений строк вчасно виконати поставку товару. Але згідно Закону продовження строку виконання зобов’язань передачі товару можливо лише у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Виникає питання, який саме документ повинен надати Постачальник на підтвердження саме цієї об’єктивної обставини? Він повинен звернутися до гідрометереологічної служби чи як?
2. Згідно п. 6.2.1. Договору Замовник має право: «У разі невиконання зобов’язань Постачальником достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Постачальника у строк десяти календарних днів.»
Також, у Розділі 10 Договору «Строк дії та порядок зміни умов Договору» зазначено:
10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
10.2. Зміни до договору про закупівлю можуть вноситись у випадках, зазначених у цьому договорі про закупівлю та оформляються у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди Сторонами.
10.3. Пропозицію щодо внесення змін до договору про закупівлю може зробити кожна із Сторін договору про закупівлю, шляхом направлення офіційного листа (пропозиції) іншій стороні в письмовій / електронній формі.
10.4. Пропозиція щодо внесення змін до договору про закупівлю має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов’язаною у разі її прийняття.
10.5. Сторона, що отримала пропозицію щодо внесення змін до договору про закупівлю має протягом 20 робочих днів розглянути пропозицію та погодитись з нею чи надати аргументовану відмову.
10.6. Зміна цього договору про закупівлю допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено цим договором про закупівлю або законом. В той же час, цей договір про закупівлю може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору про закупівлю другою стороною та в інших випадках, встановлених цим договором про закупівлю або законом.
10.7. Сторона цього договору про закупівлю, яка вважає за необхідне розірвати договір про закупівлю в односторонньому порядку, надсилає іншій стороні лист-повідомлення про розірвання договору про закупівлю не пізніше ніж за 30 днів до дати розірвання договору про закупівлю. Лист-повідомлення про розірвання договору про закупівлю надсилається поштовим та електронним листом з описом вкладення на адресу сторони, що зазначена у розділі „Реквізити даного договору“. Договір про закупівлю вважається розірваним з дати розірвання, зазначеної в листі-повідомленні про розірвання договору про закупівлю.
10.8. Будь-яка Сторона цього договору про закупівлю має право розірвати цей договір про закупівлю в односторонньому порядку, повідомивши про це іншу Сторону у строк 20 (десять) календарних днів до дати розірвання цього договору про закупівлю, у разі:
– прийняття судом постанови про визнання будь-якої Сторони цього договору про закупівлю банкрутом;
– застосування щодо будь-якої Сторони цього договору про закупівлю санкцій згідно з Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, відповідними Указами Президента України та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій);
– порушення Виконавцем антикорупційного застереження, передбаченого цим договором про закупівлю;
– в інших випадках, передбачених Договором та чинним законодавством України.
10.9. Додаткові угоди та додатки до цього договору про закупівлю є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами.
10.10. Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цьому договору про закупівлю реквізитів та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних із ним несприятливих наслідків.
10.11. У випадках, не передбачених дійсним договором про закупівлю, Сторони керуються чинним законодавством України.
10.12. Цей Договір укладений у двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Також умовами Договору передбачено застосування оперативно-господарських санкцій.
Допоможіть розібратися яка послідовність наших дій у разі невиконання Постачальником строку поставки товару, виходячи з умов Договору?
3. Для дострокового розірвання договору Сторони повинні укласти додаткову угоду. Я можу використати приклад додаткової угоди на розірвання договору, що розміщений на Вашому сайті. Але чи зможу я в майбутньому до даного Постачальника застосувати оперативно-господарські санкції, адже в угоді зазначено що сторони дійшли взаємної згоди і підтверджують відсутність будь-яких претензій?
Вітаю! 1. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Для того щоб отримати розгорнуту відповідь на ваше питання необхідно розглянути увесь ваш договір та умови, що встановлені ним. З приводу даного питання, для надання правильної та обґрунтованої відповіді просимо Вас звернутися за консультацією до редакції за номером телефону (044)451-85-71. Зразки наведені на порталі є...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
При внесені плану був вказаний невірний кекв, підкажіть протокол для уточнення казначейству щодо цієї закупівлі.
Питання стосовно спецпроєкту “Захист України”. Чи можна закупівлю меблів в кабінет Захисту України провести не через електронний каталог а відразу по відкритих торгах? І чи обов’язково назва товару повинна відповідати
Відкриті торги з особливостями Мавіків для передачі ЗСУ оголошувати з ПДВ чи без
Договір на послуги з поточного ремонту укладений з врахуванням п.п. 8 п. 13 Особливостей. Чи потрібно в ЄСЗ оприлюднювати договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі
10 січня 2025 року селищна рада заключила договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕНЕРА ВІННИЦЯ” через запит ціни пропозиції. Послуги надавалися вчасно та в повному обсязі. тепер через те ,що
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!