Щодо надання 24 годин на виправлення

30 Жовтня 2024
Олександра

Питання щодо надання 24 годин. У ТД, у таблиці відповідності до БФП формату А3, встановлено вимогу до вхідного лотка великої ємності (додаткового): “Формат паперу (А4), не менше 2000 арк”. Від учасника вимагалось надати чіткі технічні характеристики, у свою чергу учасник надав інформацію на цей пункт таблиці відповідності у наступному вигляді: “3000 арк.”, не зазначивши при цьому формат паперу . У такому випадку це відхилення?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Щодо надання 24 годин на виправлення Якщо в таблиці відповідності було чітко вказано вимогу щодо формату паперу для вхідного лотка великої ємності (А4), а учасник надав інформацію лише про ємність (3000 аркушів) без уточнення формату, це можна розглядати як недотримання вимог до технічних характеристик предмета закупівлі. Проте, перед прийняттям рішення про відхилення варто детально проаналізувати інші документи тендерної пропозиції на підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Примірна тендерна документація
    11 Січня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Просимо надіслати примірну тендерну документацію затверджену Наказом Мінекономіки № 27593 у форматі Microsoft Word. Дякую!

  • Закупівля за виключеннями
    11 Січня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладення договору на надання послуг: 1) послуга з поводження з побутовими відходами(захоронення твердих побутових відходів) (сума 100 тис.грн) Існує документально підтверджена відсутність конкуренції на захоронення твердих побутових відходів –

  • Чи завжди необхідно вносити зміни до договору при наявній тому потребі
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Питання по закупівлі електричної енергії на умовах “Універсальної послуги” більше 100 тис.грн. В наданому договорі постачальником вказано у – п.13.7. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до

  • Внесення змін до договору: електроенергія
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи може орган місцевого самоврядування при внесенні змін до договору згідно пп.7 п.19 (збільшення ціни згідно середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед” або зміни

  • Внесення змін до договору: оборонні закупівлі
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно в кінці року за результатами оборонних закупівель вносити зміни (зменшувати) очікувану вартість предмета закупівлі та /або обсяги, внесені до Переліку та обсягів закупівель товарів оборонного призначення (п.6 Особливостей

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО