Щодо надання 24 годин на виправлення

25 Жовтня 2024
Олександра

Підкажіть будь-ласка. У таблиці відповідності, у колонці “назва товару” замовником зазначено: Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією. Від учасника вимагалось заповнити у своїй частині таблиці відповідності колонку “назва товару”, а саме: Багатофункціональний пристрій формату А3 ___________ (вказати найменування товару, марку, модель) з додатковою комплектацією . Учасником у свою чергу заповнено у наступному вигляді: Багатофункціональний пристрій А3 Ricoh IM 6000 (418842) в комплекті:LCITPB3290(418412),BOOKLETFINISHERSR3270(418335),
INTERNAL MULTI-FOLD UNIT FD3010 (418339), PRINT CARTRIDGE MP BLACK(842349), TYPE K STAPLE REFILL RICOH (5000ST/CTRG 3CTRG/CTN) (410802). Чи вважається заміна фрази “з додатковою комплектацією” на “в комплекті”, пропуск “формату” зміною предмету закупівлі? Чи надається у даній ситуації 24 години на виправлення?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Щодо надання 24 годин на виправлення Відповідно до п. 43 Особливостей № 1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи що зміна формулювання не призведе до зміни предмета закупівлі і в...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Примірна тендерна документація
    11 Січня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Просимо надіслати примірну тендерну документацію затверджену Наказом Мінекономіки № 27593 у форматі Microsoft Word. Дякую!

  • Закупівля за виключеннями
    11 Січня 2025
    Читати відповідь

    Планується укладення договору на надання послуг: 1) послуга з поводження з побутовими відходами(захоронення твердих побутових відходів) (сума 100 тис.грн) Існує документально підтверджена відсутність конкуренції на захоронення твердих побутових відходів –

  • Чи завжди необхідно вносити зміни до договору при наявній тому потребі
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Питання по закупівлі електричної енергії на умовах “Універсальної послуги” більше 100 тис.грн. В наданому договорі постачальником вказано у – п.13.7. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до

  • Внесення змін до договору: електроенергія
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи може орган місцевого самоврядування при внесенні змін до договору згідно пп.7 п.19 (збільшення ціни згідно середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед” або зміни

  • Внесення змін до договору: оборонні закупівлі
    10 Січня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно в кінці року за результатами оборонних закупівель вносити зміни (зменшувати) очікувану вартість предмета закупівлі та /або обсяги, внесені до Переліку та обсягів закупівель товарів оборонного призначення (п.6 Особливостей

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО