Щодо надання 24 годин на виправлення

25 Жовтня 2024
Олександра

Підкажіть будь-ласка. У таблиці відповідності, у колонці “назва товару” замовником зазначено: Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією. Від учасника вимагалось заповнити у своїй частині таблиці відповідності колонку “назва товару”, а саме: Багатофункціональний пристрій формату А3 ___________ (вказати найменування товару, марку, модель) з додатковою комплектацією . Учасником у свою чергу заповнено у наступному вигляді: Багатофункціональний пристрій А3 Ricoh IM 6000 (418842) в комплекті:LCITPB3290(418412),BOOKLETFINISHERSR3270(418335),
INTERNAL MULTI-FOLD UNIT FD3010 (418339), PRINT CARTRIDGE MP BLACK(842349), TYPE K STAPLE REFILL RICOH (5000ST/CTRG 3CTRG/CTN) (410802). Чи вважається заміна фрази “з додатковою комплектацією” на “в комплекті”, пропуск “формату” зміною предмету закупівлі? Чи надається у даній ситуації 24 години на виправлення?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Щодо надання 24 годин на виправлення Відповідно до п. 43 Особливостей № 1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи що зміна формулювання не призведе до зміни предмета закупівлі і в...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Послуги виготовлення та встановлення перил із нержавіючої сталі чи поточний ремонт
    01 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Виявилось, що необхідно встановити приблизно 7-10 пог. м. перил (на сходинках на подвір’ї – між воротами і будівлею). Обрала код ДК 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів. Є

  • Нововведення майданчиків з 11.09.2025
    01 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Нововведення майданчиків з 11.09.2025 – «Під час подання пропозиції учасники будуть підтверджувати свою відповідність тільки самодекларацією (галочками). А вже учасник, який стає переможцем на підтвердження своєї відповідності тому чи іншому

  • Якими документами, окрім сертифікатів про походження товару та рег. найменування ще можна підтвердити, що товар з прийнятної країни?
    01 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! 1. Чи можна однією декларацією про походження товару довести Учаснику , що товар з прийнятної країни, зокрема українського виробника? 2. Хто видає сертифікат про регіональне найменування товару? якими документами,

  • КЕП містить неправильну назву замовника. Чи можна його використовувати
    01 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Добрий День. Надайте ,будь-ласка, розгорнуту відповідь. Питання. :Я фахівець відділу публічних закупівль. Дніпропетровської психіатричної лікарні. На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради від 28.08.2025 року № 530-26/VIII та запису в Єдиному

  • Одночасно два діючі договори на закупівлі водопостачання
    01 Жовтня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня! Чи можна укласти договір про закупівлю централізованого водопостачання (Київводоканал) у звязку з додатковою потребою на період жовтень-грудень 2025, якщо ще не завершена дія попереднього аналогічного договору який було

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО