Щодо надання 24 годин на виправлення

25 Жовтня 2024
Олександра

Підкажіть будь-ласка. У таблиці відповідності, у колонці “назва товару” замовником зазначено: Багатофункціональний пристрій формату А3 з додатковою комплектацією. Від учасника вимагалось заповнити у своїй частині таблиці відповідності колонку “назва товару”, а саме: Багатофункціональний пристрій формату А3 ___________ (вказати найменування товару, марку, модель) з додатковою комплектацією . Учасником у свою чергу заповнено у наступному вигляді: Багатофункціональний пристрій А3 Ricoh IM 6000 (418842) в комплекті:LCITPB3290(418412),BOOKLETFINISHERSR3270(418335),
INTERNAL MULTI-FOLD UNIT FD3010 (418339), PRINT CARTRIDGE MP BLACK(842349), TYPE K STAPLE REFILL RICOH (5000ST/CTRG 3CTRG/CTN) (410802). Чи вважається заміна фрази “з додатковою комплектацією” на “в комплекті”, пропуск “формату” зміною предмету закупівлі? Чи надається у даній ситуації 24 години на виправлення?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Щодо надання 24 годин на виправлення Відповідно до п. 43 Особливостей № 1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи що зміна формулювання не призведе до зміни предмета закупівлі і в...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Укладання договору за пп. 6 п. 13 Особливостей: перевірка пов’язаності осіб
    21 Червня 2025
    Читати відповідь

    Чи можна отримати посилання на рішення суду чи постанову чи будь який нормативно-правовий документ, що стосується укладення договорів по пп 6 п 13 Особливостей в частині “пов’язаних осіб”. Законно чи

  • Закупівля робіт з реставрації пам’ятки національного значення
    21 Червня 2025
    Читати відповідь

    Плануємо проводити закупівлю робіт з капітального ремонту (реставрації) пам’ятки національного значення. На що потрібно звернути увагу і передбачити у тендерній документації при закупівлі, щоб не порушити законодавство щодо охорони культурної

  • Щодо визначення різних предметів закупівлі в межах одного класифікатора ДК 021:2015
    21 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, Радник! Було здійснено закупівлю без використання електронної системи за кодом 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, конкретно – послуга із розроблення документації із землеустрою щодо земельної ділянки. Наявна потреба

  • Звільнення від оподаткування товарів оборонного призначення
    21 Червня 2025
    Читати відповідь

    Військовою частиною проводиться закупівля за процедурою “відкриті торги з особливостями” за предметом “Навушники спеціальні”. Дана закупівля не є оборонною, проводиться в порядку, визначеного ПКМУ 1178. Сума даної закупівлі оголошена з

  • Придбання об’єкту нерухомості
    21 Червня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Чи підпадає під дію ЗУ Про публічні закупівлі придбання сільською радою об’єкту нерухомості (нежитлова будівля)? Дякую.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО