Щодо можливості укладання додаткової угоди на підставі пп. 8 п. 13 Особливостей

19 Листопада 2024
Ярослав.

Доброго дня.
Згідно пп. 8 п. 13 Особливостей, придбання замовниками послуг, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг. Закупівля додаткових послуг у того самого надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Таким чином, обов’язковою умовою застосування пп. 8 п. 13 Особливостей є укладення основного договору за результатом проведення закупівлі.
Особливості та Закон не містять визначення поняття «проведення закупівлі». Водночас, словосполучення «проведення закупівлі» вживається в них, виключно в зв’язку з конкурентними закупівлями, зокрема у Особливостях існує розділ «Порядок проведення відкритих торгів».
З огляду на вищевикладене, чи можна укласти договір на підставі пп. 8 п. 13 Особливостей на закупівлю додаткових послуг, якщо основний договір про закупівлю було укладено на підставі пп. 5 п. 13 Особливостей, а не на підставі проведених відкритих торгів?

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Щодо можливості укладання додаткової угоди на підставі пп. 8 п. 13 Особливостей.  Можливість і умови надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Але не обов’язково така умова має бути прописана, тобто якщо вона не була прописана, замовник всерівно може укласти такий договір.  У тому числі у випадку, якщо основний договір також був укладений на підставі винятків, передбачених пунктом...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Вартісна межа в 500 тис грн для каталогу, коли можна використовувати профіль з налаштуваннями
    21 Червня 2025
    Читати відповідь

    ЗПП може проводитися із зазначенням конкретного виробника товару, коли сума предмету не перевищує 500 тис. грн. всіх закупівель по коду ДК за рік, чи конкретна закупівля не повинна перевищувати 500

  • Внесення змін до переліку об’єктів у договорі на послуги охороним
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Щодо внесення змін до договору про закупівлю. Підприємство провело відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з охорони. В оголошенні про закупівлю зазначено “кількість: 52560 людино/годин”. Наразі, підприємство передає на

  • Очікувана вартість капітального ремонту
    19 Червня 2025
    Читати відповідь

    Як правильно визначити очікувану вартість закупівлі з капітального ремонту. Якщо ми замовляли розробку проєктної документації, після експертизи отримали певну вартість це і є остаточна очікувана вартість. Чи можна після отриманої

  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО