Щодо моніторингу та Закону України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом з інструментом Ukraine Facility»
Вітаю. У 2024 році відбулися ВТ на закупівлю Капітальний ремонт та модернізація їдальні та харчоблоку ліцею, за рахунок субвенції згідно розпорядження КМУ від 13.08.2024 р. № 763-р та керуючись ПКМУ від 16.02.2022 № 120 (зі змінами) . Наразі проходить моніторинг. Прийшли такі питання:
1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX?
2. Яким чином вимогами Тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
3. Яким чином забезпечено виконання вимог статті 16 Рамкової Угоди?
Роз’ясніть, будь ласка, яким чином Замовник повинен був бути поінформований про цей фінансовий інструмент для України, щоб передбачити відповідні вимоги у ТД? Чи були якісь роз’яснення з цього приводу на Раднику? І що відповісти на питання 3? Можливо це не наші повноваження? Заздалегідь вдячні за повну інформацію.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Щодо моніторингу та Закону України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом з інструментом Ukraine Facility». У новині ДАСУ: в Україні буде створено Аудиторську раду для контролю за коштами Ukraine Facility ми повідомляли, що чотирирічна програма фінансової допомоги Ukraine Facility Європейського Союзу передбачає надання Україні 50 млрд євро впродовж 2024–2027 років. Так, Державна аудиторська служба України на своєму офіційному вебпорталі повідомила, що для контролю за...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Підскажіть будь ласка, у нас виникла додаткова потреба в закупівлі електричної енергії. По постачанню електричної енергії ми провели закупівлю через електронний каталог. А ось послуги з розподілу електричної енергії в
Доброго дня. Ми замовники у сфері оборони. Наразі є потреба у закупівлі пального. Річним кошторисом передбачена сума більше мільйона. Планово передбачена закупівля через процедуру запит цінових пропозицій. Ознайомившись зі шпаргалкою
Доброго дня! Щодо закупівель за ПП.9 п.13 Особливостей Підкажіть будь ласка, якщо ми уклали один прямий договір на місяць за визначеними послугами без обгрунтування підстав, а зараз виявилось, що все
Чи можемо ми підняти ціну за одиницю товару згідно пп. 2 п. 19 Постанови 1178 на 32,5% (учасник надав довідку Торгово промислової палати де вказаний відсоток коливання ціни такого товару
Будемо купувати анотаційні дошки для полеглих героїв, підкажіть, який код ДК краще обрати. ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари 32580000-2: Інформаційне обладнання
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!