Щодо гарантійного листа

08 Грудня 2020
valentyna

У тендерній документації на закупівлю товару встановлено вимогу до учасників:
“Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.”
Також, у додатку 2 до тендерної документації “Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі” вимагається:
“Під час постачання товару учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля:
– не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
– під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
– не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
– ощадливо використовувати воду та електроенергію;
– компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
– інші заходи, які передбачені чинним законодавством.
Про застосування заходів із захисту довкілля Учасник в складі тендерної пропозиції подає гарантійний лист.”
Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про застосування заходів із переліком, як зазначено у Додатку 2 до ТД, але не надав гарантійний лист на підтвердження вимог, що зазначені у самій тендерній документації. Як бути в такій ситуації? Відхиляти учасника?

Відповідь

Доброго дня. Дане питання носить індивідуальний та специфічний характер, рекомендуємо звернутись на консультацію за телефоном (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням: http://goszakupka.com.ua/

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації

Коли проблему неможливо вирішити одним запитанням — ви можете замовити консультацію та отримати рішення на основі ґрунтовного дослідження ситуації.

Замовити консультацію
Вас може зацікавити
  • Аналогічний договір у закупівлі 55520000-1″Кейтерингові послуги”
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    Пу закупівлі 55520000-1″Кейтерингові послуги” , для забезпечення виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, підгружений договір 55510000-8 Послуги їдалень, чи є це невідповідністю до “аналогічний за предметом закупівлі договір” ???

  • Стосовно виключення з Закону про закупівлі
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ПНа початку року по коду 6611 (послшуги еквайрингу та розрахункові) уклали договір на 20%. опублікували. Потім уклали прямий договір на 6000 на розрахункова-касове обслуговування. Оголосили спрощену на послуги еквайрингу на

  • Природний та скраплений газ для Закону \”Про публічні закупівлі\” одне
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ППриродний та скраплений газ для Закону “Про публічні закупівлі” одне і теж?

  • Виділено додаткові кошти, чи потрібно додатково проводити спрощену закупівлю?
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    Пнашою установою у грудні 2020 року проведено спрощену закуплю електричної енергії на 2021 рік на сумму 58590,84 гривень. Наразі договір майже вичерпано і згідно рішення сесії виділено додаткові кошти у

  • закупівля кейтрингових послуг, які не відбулися
    24 Вересня 2021
    Читати відповідь

    ППросимо допомогти розібратися в наступній ситуації. У квітні місяці цього року Замовник оголошував двічі відкриті торги на закупівлю кейтрингових послуг, які не відбулися з причин подання менше двох тендерних пропозицій.

  • До усіх питань