Щодо джерела інформації та інструментів
Вже майже 7 років я підписана на Ваш сайт І хочу Вам подякувати за Вашу працю! Тут завжди актуальна інформація і привітні та кваліфіковані працівники. Завжди раджу іншим УО бути підписниками Вашого сайту.
Допоможіть вирішити одне питання, яке на мою думку допоможе УО під час складання протоколу за різними видами закупівель. А саме: жодна закупівля не обходиться без складання УО протокольного рішення і там як зазвичай зазначається предмет закупівлі та код ДК 021:2015. Не знаю, як роблять інші, але я завжди користуюся Вашим інструментом “Пошук ДК 021:2015”. Знаходжу код ДК до предмету закупівлі і щоб пришвидшити роботу копіюю назву коду ДК і вставляю у протокол. Але останні місяці це стало незручним і займає час на видалення зайвого тексту. Наприклад питання 1 протоколу:
1. Про прийняття рішення про закупівлю страхування власників наземних транспортних засобів код 66510000-8 Страхові послуги При повному або частковому копіюванні чи цитуванні будь-якої інформації з порталу “Радник у сфері публічних закупівель” ви зобов’язані вказувати джерело інформації (ст. 176 ККУ). Джерело: https://radnuk.com.ua/poshuk-dk-021-2015/за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
І текст “При повному або частковому копіюванні чи цитуванні будь-якої інформації з порталу “Радник у сфері публічних закупівель” ви зобов’язані вказувати джерело інформації (ст. 176 ККУ). Джерело: https://radnuk.com.ua/poshuk-dk-021-2015/” мені кожного разу доводиться видаляти. Закупівель дуже багато і це займає багато часу. Чи не є така можливість зробити так, щоб особа яка підписана на ваш портал мала можливість користуватися цим інструментом без цього зайвого тексту. Дякую!
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Щодо джерела інформації та інструментів. Дякуємо Вам за звернення, і що використовуєте портал, наша команда процює щоб полегшити роботу закупівельникам. Окремо вдячні за Ваші зауваження і пропозиції, тому дане питання вже розглянуто та вирішено редакцією порталу «Радник», так найближчим часом наші підписники зможуть користуватися інструментами та копіювати потрібну інформацію без посилання на джерело та не витрачати зайвого часу. Раді Вам допомогти.
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, аналіз ціни по електроенергії та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель»(https://radnuk.com.ua/faq/) порталу RADNUK.COM.UA
Підкажіть, будь ласка, стосовно змін у публічних закупівлях за програмою ‘Прозоре будівництво’ у контексті поточного ремонту. Ми представляємо освітній заклад і зараз проводимо поточний ремонт порогу школи. Перше питання, чи
Доброго ранку! Підкажіть будь-ласка, як вирішити таку ситуацію: Оголошеної закупівлю з очікуваною вартістю 600тис грн з ПДВ. Закупівля відмінена, відсутність ТП. Сума укладеного договору по пп6 п13 (ЯКЩО ВОНА БУДЕ
Згідно Переліку Переможець процедури закупівлі на виконання вимоги пункту 47 Особливостей повинен надати документи та/або інформацію, наведені нижче , зокрема “Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні
Замовник оголосив ЗЦП, закупівля відбулась, одного із учасників визнано переможцем, проте на етапі підписання договору виявилось, що замовником не було завантажено свій проєкт договору, що в такому разі робити і
Відповідно до кошторису на 2024 рік наша установа не забезпечена в повному обсязі коштами на оплату за електричну енергію до кінця року, тому в 2024 році було було проведено: ВТ з особливостями
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.