Щодо допущення помилки уповноваженою особою.

07 Лютого 2023
vavrynchuk-nataliia

Питання полягає в наступному. При формуванні звіту про укладений договір без використання ЕСЗ на суму 97 тис. грн. згідно п.11 Особливостей, помилково підвантажили сканкопію іншого договору, хоча уся інформація в системі зазначена правильно. Закупівля в статусі “Завершена” і можливості внести будь-які зміни з технічних причин відсутні. Водночас обов’язку долучати сканкопію договору в ЕСЗ для таких договорів немає. Чи буде рахуватися помилкою УО, якщо вся заповнена в системі інформація вірна, проте долучена помилково сканкопія іншого договору? Якщо, так, що можу зробити для виправлення помилки?Дякую.

Відповідь

Вітаю! Дійсно, Закон та Особливості не містять вимог щодо публікації безпосередньо скан-копій прямих договорів в електронній системі при оприлюдненні звіту про укладений договір без використанняелектронної системи закупівель. Можемо порекомендувати Вам як варіант, щоб була актуальна інформація можна до даного звіту функцією – повідомлення про внесення змін прикріпити правильний договір   і до нього протокол щодо допущення технічної помилки. Приклад протоколу наявний за посиланням. Також, запрошуємо Вас на навчання  «Особливості та нюанси закупівель робіт і послуг», що відбудеться 01.03.2023, 11:00

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Доброго дня.Невзмозі поставити запитання на сайті, у зв’язку з обмеженням
    21 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Невзмозі поставити запитання на сайті, у зв’язку з обмеженням в 1400 символів». Скорочення запитання призведе до втрати змістовності. Лист направив Вам на radnukdz@gmail.com 18.08.2025 о 15,40 год. Дякую.

  • Чи поновлюються строки розгляду після виконання рішення АМКУ
    21 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Маємо рішення АМКУ про зобов’явання скасувати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Після виконання рішення, строки розгляду пропозицій поновлюються? Чи можемо знову розглядати пропозицію цього учасника, по якому було

  • Переможець не завантажив документ, який вимагався в ТД
    21 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Переможець не завантажив в систему документи які вимагалися ТД, а саме: опис до статуту. Але цей документ був завантажений з документами учасника. Чи є підставою відхилення тендерної пропозиції переможця якщо

  • Щодо припинення дії ГКУ
    21 Серпня 2025
    Читати відповідь

    28 серпня припиняє дію Господарський кодекс. Чи є якісь рекомендації щодо заміни посилань в тендерній документації з ГК на якійсь інший законодавчий документ, наприклад Цивільний кодекс?

  • Як можна скасувати процедуру закупівлі та правильно обґрунтувати причину скасування?
    21 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Маємо діючий тендерний договір на постачання електричної енергії на 2025 рік. З приєднанням нової точки споживання виникла потреба в закупівлі додаткових обсягів електричної енергії. Виділено додаткові кошти в сумі 311,2

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО