Що слугуватиме підтвердження покращення якості предмета закупівлі?

23 Листопада 2021
anastasiia

Доброго дня!
Підкажіть, будь ласка, за результатами відкритих торгів було укладено договір на кейтерингові послуги.
В умовах договору зазначено наступне: покращення послуги за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. Сторони можуть внести зміни до договору у випадку покращення якості за умови, що така зміна не призведе до зміни послуг, які надаються та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості. Підтвердженням можуть бути документи технічного характеру з відповідними висновками, наданими уповноваженими органами, що свідчать про покращення якості, яке не впливає на функціональні характеристики послуги.
На даний момент дієт-сестра хоче замінити суп геркулесовий на суп гречаний.
Чи буде лист від виконавця договору з інформацією про покращення калорійності супу за рахунок зміни крупи підставою для внесення змін до договору в частині покращення якості предмету закупівлі. Чи які документи необхідні для внесення подібних змін? Чи краще взагалі не ризикувати і нехай готують, що готували? Дякую.

Відповідь

Добрий день! Частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) — це імперативна норма. Тобто вісім підстав частини 5 статті 41 Закону — це виключний перелік підстав, а тому замовники не можуть вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю в будь-яких інших випадках. Так, пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: покращення якості...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Публікація додаткової угоди без зміни істотних умов
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, чи потрібно завантажувати в систему додаткову угоду до договору закупівлі ЗПП, якщо вона не стосується істотних умов?

  • Строки реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо строків реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі. Наприклад, за результатами процедури закупівлі – у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) — 7 робочих днів з

  • Публікація додаткової угоди до прямого договору
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно публікувати додаткову угоду на зменшення обсягів закупівлі до “прямого договору” (без використання електронної системи закупівель)? (Закуповували кетирингові послуги, прямим договором, а потім його зменшили)

  • Оформлення протоколів уповноваженої особи
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Які рішення уповноваженої особи на цей час мають бути оформлені в паперовому вигляді? Як нумерувати протоколи, якщо частина протоколів формуються у вигляді електронних (наприклад, про річний план). До вересня 2025

  • Визначення коду ДК для локалізації робочого одягу
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Є питання з приводу публікації закупівлі на робочий одяг з локалізацією. Предмет закупівлі для товарів визначається за четвертим знаком ДК, виходячи з цього був обраний код ДК 18110000-3 Формений одяг,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО