Що робити, коли в закупівлі визначено обсяги закупівлі не відповідно до розробленої ПКД?
Прошу надати роз’яснення стосовно наступного випадку:
Замовником були оголошені відкриті торги предметом закупівлі яких є будівельні роботи. В тендерній документації замовником були опубліковані відповідні об’єми необхідних будівельних робіт. Визначено переможця відкритих торгів який для участі у відкритих торгах склав відповідну кошторисну документацію згідно опублікованих замовником в тендерній документації об’ємів необхідних будівельних робіт та з переможцем укладено відповідний договір про закупівлю.
В процесі виконання переможцем договору про закупівлю та після отримання в повному обсязі від замовника проектної документації на будівництво було виявлено, що в опублікованих замовником в тендерній документації необхідних об’ємах будівельних робіт містились помилки та описки (деякі об’єми будівельних робіт, що містяться в проектній документації НЕ були враховані в опублікованих в тендерній документації об’ємах необхідних будівельних робіт відповідно до яких переможцем складалась кошторисна документація (та яка після визначення переможця стала додатком до договору про закупівлю), а деякі об’єми необхідних будівельних робіт, що містились в тендерній документації навпаки були зазначені помилково та їх виконання є неможливим.
Відповідно до вищезазначеного, виконання договору про закупівлю в передбачених кошторисною документацією об’ємах є неможливим за відсутності при цьому вини переможця торгів, оскільки кошторисна документація переможця торгів складалась відповідно до наданих замовником в тендерній документації об’ємах необхідних будівельних робіт, які містили помилки.
Чи можливо підрядником в межах укладеного договору про закупівлю та в межах зазначеної в договорі про закупівлю договірної ціни (без її збільшення) відкоригувати кошторисну документацію (яка є додатком до Договору про закупівлю) шляхом усунення вищезазначених недоліків з обґрунтуванням цього положеннями п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» як випадок «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»? Якщо вищезазначений варіант є неможливим, то прошу надати роз’яснення щодо інших законних шляхів врегулювання вищезазначеної проблеми.
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Що робити коли в закупівлі визначено обсяги закупівлі не у відповідності до розробленої ПКД? Статтею 638 ЦК України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, аналіз ціни по електроенергії та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель»(https://radnuk.com.ua/faq/) порталу RADNUK.COM.UA
Ми комунальне підприємство, затвердили кошторис на поточний ремонт відділення на суму 287000 грн., матеріал на роботи на половину суми вже закупили, заробітна плата становить 140000 грн., чи правомірно буде найняти
Шановні експерти! Прохання ще раз детально ознайомитись зі змісту питання https://radnuk.com.ua/faq/chy-neobkhidno-opublikovuvaty-obgruntuvannia-po-postanovi-710-komunalnomu-pidpryiemstvu/?phone=audit на яке я так і не отримав відповіді. Мова йде не про те чи поширює свою дію на Підприємство
Шановний РАДНИКУ! Якщо Постачальник сповістив про зростання ціни на Товар, яке не влаштовує Замовника, чи можна заключити прямий Договір на даний вид Товару з іншим Постачальником на суму залишку по
https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/povna-ta-skorochena-dovidky-pro-vidsutnist-naiavnist-sudymosti/ згідно цієї статті ви рекомендуєте вимагати скорочений витяг про не судимість, а в оновленій тендерній документації за липень 2024 р. у додатку звучить так “Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи
Щодо належності парку до лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури шановна редакціє ! Для комунального підприємства (є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі») органом місцевого самоврядування виділені кошти місцевого бюджету
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.