rtv_6-ukr-netrtv_6@ukr.net

22 Травня 2020
rtv_6-ukr-net

Під час проведення спрощеної закупівлі період уточнення інформації про закупівлю Учасниками складає не менше трьох робочих днів.
Замовник в електронній системі закупівель виставляє період уточнення інформації про закупівлю і зазначає час до якого приймаються звернення від Учасника.
Наприклад: період уточнення з 14.05.2020 – 15:00 до 20.05.2020 – 12:00. Якщо Учасник звернеться до Замовника 20.05.2030 – 11:50 то фізично Замовник не зможе надати відповідь до 12:00. Технічно можливо надати відповідь лише до 12:00. Але в системі закупівель технічно можливо коригувати період уточнення, тобто можна збільшити період уточнення. Чи є законодавче обгрунтування такого збільшення періоду уточнення?

Відповідь

Доброго дня! У ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення учасником зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Період, який зазначений в системі як період уточнення, це час протягом якого учасники можуть звертатись до замовника, і він не є часом, протягом...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи можна порівнювати ціну на ринку на товар який відрізняється від придбаного товару за договором
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    1. Згідно до предмету договору ми закуповували бензин А 95 Євро 5. Постачальник надав довідку від Торгово Промислової Палати для перегляду ціни постачання на підвищення, де вказано найменування товару бензин

  • Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200 тис. грн з локалізацією
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Як закупити медичні рукавички через ЗЦП на суму понад 200тис. грн., якщо невідомо чи це локалізований товар?

  • Здійснення платежів відповідно до умов договору
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Управлінням освіти і науки заключен договір “Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №5 «Джерельце», …….”; (UA-2024-06-25-010648-a ) Відповідно до п.п. 3.3. пункту 3 розділу «Порядок і умови розрахунків» розрахунки

  • У тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?
    16 Серпня 2025
    Читати відповідь

    В тендерній докуметації Замовник вимагає “Декларацію про відповідність на кондиціонери”, Учасник в складі тендерної пропозиції надав “Сертифікат відповідності на кондиціонери”, чи може Замовник розглянути Сертифікат відповідності як альтернативу?

  • Юридична адреса на окупованій території
    15 Серпня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне некомерційне підприємство, Замовник, юридична адреса – територія тимчасово окупована. Для забезпечення потреб населення громади та прилеглих територій у первинній медичній допомозі з січня 2025 року відкрили новий структурний підрозділ

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО