rozsoshaotgzakupki-gmail-comrozsoshaotgzakupki@gmail.com

05 Червня 2020
rozsoshaotgzakupki-gmail-com

Доброго дня! Будь-ласка допоможіть у вирішенні нижчевикладеного питання.
Як редагувати додатки до річного плану закупівель із видом процедури “Без використання електронної системи” коли на майданчику zakupki.prom.ua уже видалено вид процедури “Без використання електронної системи”.
Що робити замовнику:
1. коригувати додатки з порушенням. тобто коли вид процедури “Без використання електронної системи” з технічних причин і ніяк не інакше зміниться на вид процедури “Звіт про укладений договір” і в примітках вказувати що це все ж таки вид процедури “Без використання електронної системи”.
2. не редагувати додатки до РП, ще теж порушення і купа запитань до Замовника. Але тоді як бути Замовнику і яку процедури обирати, адже в даному випадку очікувана вартість на половину штучно зростає, а все через неможливість коригування додатків. до прикладу: річна очікувана вартість предмету закупівлі 40тис.грн. до 19.04.2020 року був один додаток до РП і вид “”Без використання електронної системи” було укладено декілька договорів на суму 20тис.грн. тобто 20тис.грн. ми не встигли освоїти в зв’язку із запровадженням карантину. станом на 04.06.2020 року мені необхідно відредагувати ДДРП, а я не можу цього зробити тому що майданчик вніс свої корективи де згідно нового закону про публічні закупівлі видалив вид “Без використання електронної системи”. Тобто якщо я не відредагую ДДРП то у мене вийде річна очікувана вартість закупівлі 40+20=60 і що мені робити проводити спрощену закупівлю це абсурд. адже моя реальна потреба не 60 а 40.
3. Ідеальним рішенням я бачу щоб усі майданчики залишили до 31.12.2020 року ще вид “Без використання електронної системи” що дасть змогу Замовникам відобразити правдиву реальну інформацію у своїх потребах. Дякую!

Відповідь

Доброго дня! Ваше питання стосується технічного функціоналу електронного майданчика на платформі якого Ви працюєте, Вам необхідно звернутись до майданчика з якого здійснюється оприлюднення інформації. Нагадуємо, що Тендерне агентство «Радник» надає послуги з супроводу публічних закупівель для Замовників. До широкого спектру послуг сходять такі як: роз’яснення та консультування на всіх етапах закупівель, підготовка тендерної документації та протоколів для тендерів будь якої складності, аналіз тендерних пропозицій та кваліфікація учасників, складання пояснень та представництво в АМКУ, юридичний супровід під час перевірок....

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не відбулись відкриті торги через відсутність учасників. Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Відкриті торги не відбулись, оскільки не було подано жодної пропозиції учасника. Які подальші дії уповноваженої особи в такому випадку? Чи є обов’язок укладати прямий договір в такому випадку, які строки?

  • Замовником оголошено відкриті торги на 176 тис грн, в результаті проведення яких було відхилено всіх учасників. Чи може замовник укласти прямий договір до 100 тис грн, якщо потреба та обсяги не змінилися?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТО на 176 000 грн. (товар з послугою), після розгляду ТП учасників були відхилені всі пропозиції, тобто договір не укладено. Чи може замовник наразі укласти прямий договір

  • Наше підприємство змінює назву. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство змінює назву. Договора на поставку продукції заключені до 31.12.2025р. Які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками у зв’язку з доною процедурою.

  • Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно вимагати від учасників та переможців запиту пропозицій якісь установчі документи?

  • Чи має право замовник не тільки збільшити ціну товару в договорі, але й зменшити обсяги закупівлі?
    06 Липня 2025
    Читати відповідь

    Нами був укладений договір на закупівлю дизельного палива та бензину. У зв’язку з півдищенням ціни товару, Постачальник звернувся з пропозицією внесення змін в договір щодо ціни та надав висновок торгово-промислової

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО