Розірвання договорів по постачанню едектроенергії

07 Лютого 2023
nina

Підкажіть як діяти правильно. Ми уклали договір постачання елект.енергії для корпусів університету за результатами ВТ з особл. 30.12.22 . дія договору і термін постачання почались з 01.01.23 по 31.12.23 на суму 2500000.00грн. 30 січня 23 року нам повідомив постачальник що в них припиняє діяти ліцензія і нам потрібно розірвати договір від 01.03.23 постачання електроенергії припиняється. Я почала готувати вже ТД для розміщення ВТ на закупівлю елект.енерг. з терміном поставки від 01.03.23 до 31.12.23. Плановий відділ повідомили мене що у нас немає коштів до кінця року, є тільки приблизно на 2-3 місяці. Тому я неможу оголосити торги на всю суму, а мою оголосити на ту суму яка є. Як бути?

Відповідь

Вітаю! Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) Замовники здійснюють закупівлі відповідно до річного плану закупівель або у випадках нагальної потреби. Також, закон не містить обмежень щодо проведення закупівель до моменту затвердження або внесення змін до кошторису доходів та видатків бюджетної установи, оскільки процедура закупівлі проводиться на очікувану вартість закупівлі. Відповідно до Вашого запитання , у зв’язку з об’єктивними обставинами та скороченням фінансування рекомендуємо провести закупівлю до можливих бюджетних призначень вашої організації або можливо провести закупівлю на всю суму...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля доступу до онлайн-сервісів «Хелсі» по пп.5 п. 13 Особливостей
    18 Грудня 2025
    Читати відповідь

    предмет закупівлі “доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією – інформаційно-комунікаційною системою «Хелсі» (МІС), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, в режимі онлайн

  • Зміни за договором на капітальний ремонт
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Під час виконання робіт за договором на капітальний ремонт (10 млн грн) підрядник, технагляд та авторський нагляд встановили, що частина робіт є зайвою та фактично виконуватися не буде

  • Договір на додаткові роботи чи додаткова угода?
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Колеги, капремонт харчоблоку. Договірна ціна тверда, в ході виконання виявилось, що плитки треба менше і це мінус 300тис по договору, а ще виявили додаткові роботи і це ще плюс

  • Прямий договір пп.4 п.13 та відповідальність УО
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка, чи несе відповідальність фахівець з публічних закупівель виконуючи наказ директора при укладанні прямої угоди по п.13 пп.4 Особливостей?

  • Пункт до договору на послуги з поточного ремонту
    17 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка у мене пункт на укладання договору на послуги з поточного ремонту звучить так: “7.3.12. У разі внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною 5

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО