Роботи виконані, а оплата не проведена

09 Квітня 2021
nataliia

Допоможіть нам прийняти вірне рішення. Сільським головою 02 грудня 2020 року відповідно результатів спрощеної процедури підписано договір на кап.ремонт тротуару в селі на суму 235,0 тис.грн терміном до 31.12.2020р. Отримано повідомлення про початок виконання будівельних робіт, роботи підрядником розпочаті. 15грудня 2020р сесією на підставі проведених місцевих виборів з утворенням старостинського округу при міській раді, знято повноваження сільського голови. Роботи підрядником фактично зроблені на 80%, акти виконаних робіт та додаткова угода на пролонгацію терміну дії договору на 2021 рік не були підписані сільським головою за відсутності повноваження, а новообраного міського голову не поставили до відома. З підпрядником розрахунки за виконані роботи не проведені. 12.04.2021р сесією міської ради, як правонаступником сільської ради, передано на баланс комунального підприємства вищезазначений об’єкт як незавершене будівництво. На черговій сесії будуть перерозподілені ком. під-ву невикористані кошти минулого року сільської ради на капремонт цього тротуару . Які подальші дії ком. під-ва? Укласти договір за переговорною процедурою з тим самим підрядником, але яку підставу вибрати? Чи проводити повторно спрощену процедуру, але не факт що цей підрядник виграє аукціон. Допоможіть у вирішенні цієї ситуації.

Відповідь

Добрий день! Ваше питання носить  специфічний характер, потребує додаткового вивчення та правової оцінки, тому задля детального роз’яснення та вирішення конкретно вашої ситуації, телефонуйте на платну консультацію за номером: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням: http://goszakupka.com.ua/

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо розподілу обов’язків Уповноваженої особи
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо розподілу обов’язків УО. Підприємство прийняло на роботу нову УО, наразі маємо 2 УО. Постало питання розподілу їх обов’язків. Чи може одна УО організовувати всю діяльність закупівель підприємства, як

  • Віднесення плану закупівель до бюджетного періоду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Договір заключили 01.12.2025 року. Дія договору до 31.12.2026 року. Надання послуг з 01.12.2025 року по 31.12.2026 року. Така закупівля відноситься до плану закупівель 2025 року чи 2026 року?

  • Залучення співвиконавців в додатковій угоді до договору
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка, на початку 2025 року проведено закупівлю охоронних послуг (охорона об’єктів), в ТД не було прописано вимог щодо залучення співвиконавців, але у грудні 2025 виникла потреба залучення спеціалізованої охорони

  • Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго вечора! Пвдскажіть, будь-ласка: У кошторисі є позиція: «Прасувальний каток: ширина прасувальної поверхні 140–160 см – 1 шт; Промислова сушильна машина: завантаження 25 кг – 2 шт; Промислова пральна машина:

  • Закупівля послуг з технічного нагляду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підскажіть будь ласка, плануємо закуповувати послуги з технічного нагляду по роботах на обєктах критичної інфраструктури, роботи по цим обєктам закуповували як виключення по п.п.13 п.13 Особливостей, без проведення торгів, яким

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО