Роботи виконані, а оплата не проведена

09 Квітня 2021
nataliia

Допоможіть нам прийняти вірне рішення. Сільським головою 02 грудня 2020 року відповідно результатів спрощеної процедури підписано договір на кап.ремонт тротуару в селі на суму 235,0 тис.грн терміном до 31.12.2020р. Отримано повідомлення про початок виконання будівельних робіт, роботи підрядником розпочаті. 15грудня 2020р сесією на підставі проведених місцевих виборів з утворенням старостинського округу при міській раді, знято повноваження сільського голови. Роботи підрядником фактично зроблені на 80%, акти виконаних робіт та додаткова угода на пролонгацію терміну дії договору на 2021 рік не були підписані сільським головою за відсутності повноваження, а новообраного міського голову не поставили до відома. З підпрядником розрахунки за виконані роботи не проведені. 12.04.2021р сесією міської ради, як правонаступником сільської ради, передано на баланс комунального підприємства вищезазначений об’єкт як незавершене будівництво. На черговій сесії будуть перерозподілені ком. під-ву невикористані кошти минулого року сільської ради на капремонт цього тротуару . Які подальші дії ком. під-ва? Укласти договір за переговорною процедурою з тим самим підрядником, але яку підставу вибрати? Чи проводити повторно спрощену процедуру, але не факт що цей підрядник виграє аукціон. Допоможіть у вирішенні цієї ситуації.

Відповідь

Добрий день! Ваше питання носить  специфічний характер, потребує додаткового вивчення та правової оцінки, тому задля детального роз’яснення та вирішення конкретно вашої ситуації, телефонуйте на платну консультацію за номером: (066) 616-48-98, (067) 503-01-36, (063) 807-17-91 або переходьте за посиланням: http://goszakupka.com.ua/

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Публікація додаткової угоди без зміни істотних умов
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, чи потрібно завантажувати в систему додаткову угоду до договору закупівлі ЗПП, якщо вона не стосується істотних умов?

  • Строки реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо строків реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі. Наприклад, за результатами процедури закупівлі – у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) — 7 робочих днів з

  • Публікація додаткової угоди до прямого договору
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно публікувати додаткову угоду на зменшення обсягів закупівлі до “прямого договору” (без використання електронної системи закупівель)? (Закуповували кетирингові послуги, прямим договором, а потім його зменшили)

  • Оформлення протоколів уповноваженої особи
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Які рішення уповноваженої особи на цей час мають бути оформлені в паперовому вигляді? Як нумерувати протоколи, якщо частина протоколів формуються у вигляді електронних (наприклад, про річний план). До вересня 2025

  • Визначення коду ДК для локалізації робочого одягу
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Є питання з приводу публікації закупівлі на робочий одяг з локалізацією. Предмет закупівлі для товарів визначається за четвертим знаком ДК, виходячи з цього був обраний код ДК 18110000-3 Формений одяг,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО