Реорганізація та дії замовника з діючими договорами про закупівлю

28 Травня 2021
nelia

В лютому 2021 р. була видана Постанова щодо реорганізувати нашого закладу до 1.07.2021 р. шляхом приєднання однієї частини до іншого закладу, а другу- в окремий заклад. На початку року були підписанні договори на рік ( строк дії до 31.12.21 р.) на комунальні послуги та інше. Підскажіть будь-ласка чи достатньо однієї додаткової угоди з посиланням на п.ч.5.ст.41 ЗУ “Про публічні закупівлі” (зменшення обсягу відповідно зменшення суми договору) та розірвання договору посилаючись на постанову щодо реорганізації закладу до 01.07.2021 р. ? Чи має бути дві окремих додаткових угод? В який термін їх потрібно укласти додаткові угоди відповідно до ЗУ? Дякую.

Відповідь

Добрий день! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить обмежень щодо укладення однієї або одночасно декількох додаткових угод до договору про закупівлю в разі застосування кількох підстав, замовник має право зазначити декілька підстав внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до частини 5 статті 41 Закону та оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю (додаткову угоду) у строки, встановлені статтею 10 Закону.  ...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо розподілу обов’язків Уповноваженої особи
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо розподілу обов’язків УО. Підприємство прийняло на роботу нову УО, наразі маємо 2 УО. Постало питання розподілу їх обов’язків. Чи може одна УО організовувати всю діяльність закупівель підприємства, як

  • Віднесення плану закупівель до бюджетного періоду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Договір заключили 01.12.2025 року. Дія договору до 31.12.2026 року. Надання послуг з 01.12.2025 року по 31.12.2026 року. Така закупівля відноситься до плану закупівель 2025 року чи 2026 року?

  • Залучення співвиконавців в додатковій угоді до договору
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь-ласка, на початку 2025 року проведено закупівлю охоронних послуг (охорона об’єктів), в ТД не було прописано вимог щодо залучення співвиконавців, але у грудні 2025 виникла потреба залучення спеціалізованої охорони

  • Щодо повернення товару неналежної якості у складі робіт
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго вечора! Пвдскажіть, будь-ласка: У кошторисі є позиція: «Прасувальний каток: ширина прасувальної поверхні 140–160 см – 1 шт; Промислова сушильна машина: завантаження 25 кг – 2 шт; Промислова пральна машина:

  • Закупівля послуг з технічного нагляду
    04 Грудня 2025
    Читати відповідь

    підскажіть будь ласка, плануємо закуповувати послуги з технічного нагляду по роботах на обєктах критичної інфраструктури, роботи по цим обєктам закуповували як виключення по п.п.13 п.13 Особливостей, без проведення торгів, яким

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО