Реорганізація КНП та постачання електричної енергії
У зв’язку з реорганізацією (приєднанням до нашого КНП іншого КНП), яка набуває чинності з 01.07.2025, виникла наступна ситуація, що потребує уточнення.
Приєднане КНП було кваліфіковано як малий непобутовий споживач та мало діючий договір з “Енера Вінниця” як з постачальником універсальної послуги.
Наше КНП є великим непобутовим споживачем (договірна потужність понад 50 кВт, і після приєднання майно, включаючи електроустановки, з переходить у нашу власність та під наше управління.
Згідно з чинним законодавством України (Закон України “Про ринок електричної енергії”, Правила роздрібного ринку електричної енергії), універсальна послуга надається виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Чи зберігається право на користування універсальною послугою за адресою приєднаного КНП (колишнього малого непобутового споживача) після його інтеграції у наше підприємство, яке є великим непобутовим споживачем?
Іншими словами, чи може договір на постачання універсальної послуги, укладений раніше приєднаним КНП, продовжувати діяти для цього об’єкта, якщо він стає частиною підприємства, яке не підпадає під критерії малого непобутового споживача?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання Реорганізація КНП та постачання електричної енергії. Процес реорганізації підприємств і, як наслідок, припинення/переоформлення договорів – питання не в розрізі закупівельного законодавства. Однак, зазначимо, щоб розібратися у даній ситуації, потрібно почати з того, що відбувається з підприємством в результаті реорганізації шляхом приєднання. Відповідно до частини 1 статті 104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня!Підкажіть будь ласка, при оголошенні проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівлі чи потрібно інформація на ціни на матеріальні ресурси?Чи вже при підписанні договору на самі роботи потрібен цей додаток? Завчасно
Прошу розяснити наступну ситуацію. Було проведено процедулу публічної закупівлі робіт з капітального ремонту, згідно вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати календарний графік виконання робіт. Чи можна після
Чи вважаєте Ви, що терміни «Живильні середовища», «Мікробіологічні середовища» та «Поживні середовища» є тотожними або взаємозамінними в контексті закупівель для цілей, пов’язаних з ДК 021:2015 24931250-6 (Живильні середовища), що входить
Добрий день,підкажіть будь-ласка, з’явились такі поля як ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДПИСАНТА. Інформацію про кого в них вказувати : про того хто підписує договір, тобто керівника чи про уповноважену особу???
Доброго дня! Наше підприємство провело тендер на роботи з відновлення асфальтобетонного покриття. В ході виконання робіт, Виконавець повідомив що у нього зросли ціни на матеріальні ресурси та кошторисна вартість робіт.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!