Питання переможця процедури закупівлі в воєнний час

05 Квітня 2022
olha

Доброго дня.

Допоможіть будь ласка розібратися.
Ми є переможцем прцедури закупівлі.

Умовати тд встановлено, що :
Замовник самостійно перевіряє інформацію відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо переможця, стосовно якого в електронній системі закупівель буде сформована довідка (квитанція) про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), замовник перевіряє інформацію про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом в реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу.
Переможець, стосовно якого в електронній системі закупівель буде сформована довідка (квитанція) про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який не здійснив розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом, може надати нову, чинну, сформовану більш пізньою датою та/або часом, довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості.
У випадку якщо в електронній системі закупівель не сформовано довідку (квитанцію) про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), переможець надає довідку про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану уповноваженим на видачу таких довідок органом, що діє станом на дату подання документа. У випадку наявності в довідці інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), замовник перевіряє інформацію про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідним органом в реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу.

Отже, квитанця №2 не сформувалася, відповідно ми повинні були надати довідку, але у зв’язку із воєнним станом, довідку ми не змогли отримати, а тому надали Наказ ДПС України №243-0 від 24 лютого 2022 рок про те, що вони призупинили свою роботу, Лист Торгово-промислової палати України вих. № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 та пояснення в довільній формі від переможця, де описали всю ситуацію зіславшись на цей наказ ДПСУ, лист ТППУ, а також, що постановою КМУ № 165 від 28.02.2022 про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Таким чином, отримати інформацію/довідку про відсутність заборгованості в період воєнного стану неможливо. Разом з цим, в цих поясненнях, ми від себе підтвердили, що не маємо заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Дата акцепту 24.03.22 року.

31.03.22 ми випадково дізналися, що відку з ДПС можна отримати через Електронний кабінет платника податків, і таки так, її видають….

Підкажіть будь ласка як бути в даній ситуації, так термін 10 днів скінчився, довідку ми не підвантажили, а лише пояснення з підтверджуючими документами, так як не знали і не думали, що з врахуванням всіх наказів і т.д. цю довідку видають….і коли стали видавати невідомо…

А також підкажіть будь ласка чи продовжено можливість Учасникам використовувати УЕП, попередньо було до 31.03.22.

Дякую.

Відповідь

Добридень! Кожна уповноважена особа самостійно приймає рішення щодо (не)відхилення переможця за ненадання документів, що вимагались умовами процедури закупівлі. Кожна уповноважена особа розуміє ризики (у даному випадку адміністративну відповідальність згідно зі статтею 16414 КУпАП: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, штраф за який сягає від 25 500 грн). Утім є і прециденти коли зважаючи на воєнний стан та надані пояснення переможця процедури закупівлі уповноважена особа приймає рішення про укладення договору про закупівлю незважаючи на порушення Закону. Звертаємо увагу, що наразі...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • В процесі виконання договору виконавець надає документацію на додаткові приховані роботи на суму 157 365,00 грн. Чи можна з ним укласти прямий договір або додаткову угоду?
    23 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Доброго ранку. Надайте будь ласка відповідь на запитання. Замовником оголошено відкриті торги на капітальні роботи адмінбудівлі на суму 2548641,60 грн., що включає в себе: загально-будівельні роботи, електромонтажні роботи, санітарно-технічні роботи

  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО