При визначені вартості ПДВ якщо після коми більше двох знаків, то система майданчика округлює в більшу сторону. Як діяти?
При публікації договору про закупівлю, система не пропускає правильну вартість договору без ПДВ, а вимагає вказувати на одну копійку більше, оминаючи правила округлення з математики. В усній формі на майданчику Закупки.пром.юа та ДП “Прозорро” сказали, що система валідує таким чином, що якщо при визначені вартості ПДВ якщо після коми більше двох знаків, то в любому випадку система округлює в більшу сторону. Наразі надали їм письмовий запит. Але Казначейська служба відмовляється реєструвати наші договори, тому що сума без ПДВ в самому договорі і в звіті не співпадає на одну копійку. І ми не можемо завідомо спотворювати дані в договорі та вказувати невірну суму ПДВ. Надайте будь-ласка роз’яснення що нам робити в даному випадку. Для приклада одна із закупівель: UA-2021-11-11-003755-a
Вітаю. Листом від 11.12.2019 № 24-10-08/21940 Державна казначейська служба України на численні звернення територіальних органів Казначейства щодо виконання в процесі казначейського обслуговування повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства та законодавства у сфері закупівель у межах компетенції повідомила наступне:
«У процесі опрацювання органами Казначейства договорів про закупівлю разом із документами, що підтверджують застосування законодавства у сфері публічних закупівель, які самостійно оприлюднюються замовниками в електронній системі закупівель, можуть виникати питання щодо їх оформлення (заповнення) в частині невідповідності один одному.
Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів публічних закупівель, але і...
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
УвійтиПДопоможіть розібратися, на початку року проведено відкриті торги сума 300000 грн, заключено договір. В зв’язку із підвищенням цін, форс-мажор, договор розірвано, використано 40 000 грн. На вересень-грудень пораховано потреба 195000
ПМи виконавчий комітет, є потреба в придбанні вікон та дверей для військомату на суму 300 тис.грн. Чи можна скористатись постановою 169 та заключити прямий договір без застосування процедури закупівлі чи
ПМи бюджетна установа (відділ освіти). Було виділено кошти на поточний ремонт опалювальної системі в закладі освіти, більше 200 тис.грн. Заклад освіти знаходиться в громаді, яка розташована в районі проведення воєнних
ПДопоможіть, будь ласка, розібратися в ситуації. Замовник знаходиться на території проведення бойових дій (наказ Мінреінтеграції №75 зі змінами). На теперішній час всі закупівлі здійснюємо виключно по Постанові №169. Проте, від
ПВідповідно до нових роз’яснень Мінекономіки від 19.07.22 р. розкрито питання щодо застосування закупівельного законодавства “звичайними” замовниками, а саме: “…З огляду на зазначене, замовник має використовувати відповідні нормативно-правові акти Кабінету Міністрів
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваше запитання надіслано, очікуйте на телефоний дзвінок наших експертів. Відповіді надаються з пн по чт з 16:00 до 17:30
ЗакритиВи обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 3-х робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Користувачі без підписки не можуть залишати запитання на порталі. Підпишіться, та отримайте повний доступ до усіх матеріалів порталу:
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
200+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
-
Реєстрація за допомогою Google
Реєстрація з Google
-
Реєстрація за допомогою Facebook
Реєстрація з Facebook
-
Реєстрація за допомогою E-mail
Реєстрація з E-mail
У вас вже є аккаунт?
Увійти