Проведення тендеру на закупівлю покрівельних матеріалів

08 Травня 2024
Олена

Добрий ранок! Коледж запланував на 2024 рік провести закупівель на покрівельні матеріали на суму 100 тис. грн. У першому кварталі 2024 року на це було витрачено 40 тис. грн. На даний час з’ясувалось, що необхідно терміново виконати роботи з ремонту покрівлі господарським способом, оскільки після рясних опадів почав протікати дах лабораторії. Для виконання цих робіт необхідно закупити покрівельні матеріали на суму 250 тис грн. Чи можливо, в даному випадку, проведення тендеру на закупівлю покрівельних матеріалів на суму 250 тис грн.? Завчасно дякую

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – проведення тендеру на закупівлю покрівельних матеріалів. Відповідно до пункту 10 Постанови 1178  Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Відсутні будівельні машини і механізми, передбачені для виконання робіт
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)

  • Оприлюднення договору та додатків по прозорому будівництву
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей Замовником укладено прямий договір на виконання робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття), додаткові роботи. За результатами перевірки

  • Норма пп. 21 п. 13 Особливостей
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Прошу допомогти . Чи буде вважатися порушенням закупівля проведена без відкритих торгів на суму 500 тис.грн. згідно пункту 13 підпункту 21 Закону Україниз особливостями , як що обгрунтування закупівлі проведення

  • Замовник на території активних бойових дій та пп. 2 п. 13 Особливостей
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка. Наша організація відповідно до розділу 3 Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, що затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій

  • Договір на поставку талонів коли звітувати?
    01 Червня 2025
    Читати відповідь

    Скажіть будь ласка уклали договір на закупівлю бензину А-95 у талонах (запит ціни пропозиції). Термін поставки талонів до 21.02.2025. Строк дії договору до 31.12.2025. Талони були закуплені для забезпечення потреби

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО