Прошу надати роз\’яснення за наступним питанням. Ситуація: Замовник за результатами
Прошу надати роз’яснення за наступним питанням. Ситуація: Замовник за результатами розгляду поданих до участі у відкритих торгах на закупівлю робіт тендерних пропозицій визначив переможця та у подальшому оприлюднив укладений з ним договір в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ). Після чого, ЕСЗ автоматично був сформований Звіт про результати проведення закупівлі з використанням ЕСЗ. Переможцем у складі своєї пропозиції було надано документ щодо залучення ним до виконання робіт субпідрядної організації в обсязі, що значно більше ніж 20%. Проте, у зазначеному Звіті інформація щодо залучення учасником-переможцем будь якої субпідрядної організації відсутня. У відповідності до отриманих замовником від закупівельного майданчика Zakupki.prom.ua пояснень, учасник у відповідності до вимог ТЗ ДП “Прозорро” при поданні своєї пропозиції для зазначення інформації щодо залучення ним субпідрядної організації повинен був заповнити відповідне електронне поле. Вочевидь, що учасник-переможець цього не зробив, чим, ймовірно, порушив вимогу п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Наказ №1082). Відповідно до визначення, що наведено у п.2 зазначеного Порядку інформація про публічні закупівлі (далі – інформація) – це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням наведеного виникає декілька питань:
1) Чи є в діях учасника-переможця щодо незаповнення ним інформації у відповідних електронних полях ЕСЗ ознаки порушення, за які передбачено накладення штрафу у відповідності до ст. 164-14 КУпАП “неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі”;
2) Відповідно до положень абз. 2 п.3 Наказу №1082 у разі якщо інформація, розміщена в ЕСЗ шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Враховуючи, що між інформацією стосовно залучення учасником-переможцем субпідрядної організації, що зазначена ним в електронних полях та тією, що міститься у документах у складі його пропозиції, є суттєва відмінність, чи повинен у такому випадку замовник вважати автентичною інформацію що учасник-переможець немає намір залучати будь-яку субпідрядну організацію та якщо так, то чи можна вважати, що учасник у документах у складі своєї пропозиції зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі?
3) Враховуючи, що саме у субпідрядної організації є необхідна ліцензія на право виконувати роботи протипожежного призначення, які є складовою предмету закупівлі, а також, що зазначені невідповідності між інформацією в електронних полях та у документах пропозиції учасника-переможця через особливості роботи ЕСЗ замовник міг встановити лише після публікації договору, то які подальші дії Замовника, відхиляти не можна бо процедура завершена, розірвати договір також немає підстав?
Доброго дня! Відповідно до частини 7 статті 17 Закону, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 цієї статті. Тобто замовник має перевірити субпідрядника на відсутність підстав, передбачених частиною 1...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня!Підкажіть будь ласка, при оголошенні проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівлі чи потрібно інформація на ціни на матеріальні ресурси?Чи вже при підписанні договору на самі роботи потрібен цей додаток? Завчасно
Прошу розяснити наступну ситуацію. Було проведено процедулу публічної закупівлі робіт з капітального ремонту, згідно вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати календарний графік виконання робіт. Чи можна після
Чи вважаєте Ви, що терміни «Живильні середовища», «Мікробіологічні середовища» та «Поживні середовища» є тотожними або взаємозамінними в контексті закупівель для цілей, пов’язаних з ДК 021:2015 24931250-6 (Живильні середовища), що входить
Добрий день,підкажіть будь-ласка, з’явились такі поля як ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДПИСАНТА. Інформацію про кого в них вказувати : про того хто підписує договір, тобто керівника чи про уповноважену особу???
Доброго дня! Наше підприємство провело тендер на роботи з відновлення асфальтобетонного покриття. В ході виконання робіт, Виконавець повідомив що у нього зросли ціни на матеріальні ресурси та кошторисна вартість робіт.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!