Прошу дати відповідь на таке питання. Організація орендує приміщення за

28 Липня 2020
Наталія

Прошу дати відповідь на таке питання. Організація орендує приміщення за двома різними адресами. Виконуємо поточний ремонт . По першому об’єкту виконані послуги на суму 183,0 тис. грн.По другому об’єкту потрібно виконати на суму 28,0 тис грн. Які наші дії
1. Здійснюємо закупівлю по процедурі звіт про укладений договір до 50,0 тис. грн., відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі п.2
2. Здійснюємо закупівлю по спрощеній процедурі, до 200, тис. грн
3. Здійснюємо закупівлю по процедурі відкриті торги, так як сума по двох об’єктах складе 211, 0 тис грн. Будемо вдячні за відповідь, так як думки у нас розходяться.

Відповідь

Вітаємо. Відповідно до наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Щодо внесення змін до проектно-кошторисної документації та оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси
    04 Березня 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство у серпні 2024 року за результатами відкритих торгів з особливостями уклало договір на будівництво когенераційної установки; договір укладався до моменту внесення змін до статей 10, 41 Закону України

  • Внесення змін до договору в частині одиниць вимірювання
    28 Лютого 2025
    Читати відповідь

    Проводимо Відкриті торги. Закупівля медматеріалів. Замовник вимагав загальну кількість шт одиниць товару. Обмежень по упаковкам не було і Замовнику надали пропозицію з кількістю 30 одиниць товару в упаковці. При виконанні

  • Щодо зміни ціни на електричну енергію
    28 Лютого 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, як діяти в цій ситуації. Закупівля електричної енергії через ЗЦП. В договорі прописано, що внаслідок зміни ціни на е/е сторони не укладають окремо ДУ та погоджують зміну

  • Щодо накладання підпису на тендерну пропозицію
    28 Лютого 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть, будь ласка, чи може учасник накладати на пропозицію КЕП фізичної особи, якщо тендерна пропозиція подана від ТОВ (юр. особи).

  • Строк підписання договору ЗЦП
    28 Лютого 2025
    Читати відповідь

    Якщо кінцева дата прийому пропозицій по Запиту ціни пропозиції до 24.02.2025р. 15.00 (понеділок). Згідно постанові з переможцем потрібно підписати договір впродовж 5 календарних днів, а за необхіднісю продовжити до 10

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО