Продовження дії договору про закупівлю в рамках 20 %, укладеного до 19.04 та після

18 Грудня 2020
svitlana

Доброго дня ! Підскажіть будь ласка. як визначити 20% ціни договору про закупівлю за попередній рік , якщо протягом року у зв”язку з неодноразовим введенням карантину в шкільному закладі вносились зміни до діючого договору про надання послуг з харчування дітей молодших класів . А саме : договір був укладений на 780 тис. грн. виходячі з нормативів витрат на харчування 1 дітини. а буде виконаний всього на 280 тис.грн. Тобто сума договору була зменшена на суму 500 тис. грн. за рік з об”єктивних підстав. Від якої суми замовних повинен визначити 20% при подовженні договору? Від ціни договору за результатами проведених відкртитих торгів? Чи від ціни фактичного виконання договору на кінець року? Дякую за відповідь !

Відповідь

Добрий день! Питання про продовження дії договорів у межах 20 % повністю залежатиме  від того за якою редакцією Закону біло проведено процедуру закупівлі та за результатами якої було укладено відповідний договір про закупівлю. Так, пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» визначено, що договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Не надано гарантійний лист: 24 години чи відхилення?
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    В тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі було встановлено вимогу “При необхідності здійснення ремонту техніки/картриджів, який передбачає доставку техніки/картриджів до сервісного центру

  • Монтаж систем пожежної сигналізації
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    Плануємо закупівлю: роботи з капітального ремонту по об’єкту: Монтаж систем пожежної сигналізації, управління евакуюванням та передачі тривожних сповіщень для приміщень за адресою… Який код ДК доцільніше вибрати: 45453000-7 – Капітальний

  • Закупівля НУШ за постановою №1554 від 31.12.2024
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    Які товари можна придбавати, якщо отримали субвенцію по Постанові №1554 від 31.12.2024

  • Закупівля авто разом з аксесуарами
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    Ми Замовник плануємо здійснити закупівлю нового легкового автомобіля за процедурою відкритих торгів. Чи можливо у вартість самого автомобіля включати вартість додаткових аксесуарів (наприклад бризковики, килим текстильний багажника та килимки гумові)

  • Чи правильно розписана послуга по перевезенню деревини?
    11 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю. Користуємось послугами з доставки деревини згідно коду ДК 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм. В Специфікації до Договору розписано наступне: -Навантаження та розвантаження деревини на автотранспорт –

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО