Правильне планування закупівель та укладання договору

30 Грудня 2024
Тетяна

ми бюджетна установа, для нас ЦЗО два рази проводило процедуру ВТ на закупівлю електричної енергії на 2025 рік, (09310000-5), вартість закупівлі 850, 410 тис. грн., річний обсяг закупівлі 99 000 кВт.год.
Процедури не відбулися у зв’язку з відсутністю учасників, наразі оголошена третя процедура ВТ., аукціон відбудеться 02.01.2025 і поки не завершиться процедура та не буде підписано договір з переможцем постачання електричної енергії для нашої установи буде здійснювати постачальник «останньої надії». У зв’язку з цим питання:
1. На яку вартість та на який обсяг (кВт.год) заключати договір з переможцем ВТ враховуючи, що з 01.01.2025 приблизно до 10.01.2025 (поки проводиться закупівля) постачання електричної енергії для нас буде здійснювати постачальник «останньої надії».
2. Для підписання договору з ПОН в системі треба зробити річний план, оприлюднити договір та обґрунтування. На яку вартість робити річний план (бо в системі вже є РП під закупівлю ВТ загальною вартістю – 850, 410 тис. грн., для річного обсягу закупівлі 99 000 кВт.год.).

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання – Правильне планування закупівель та укладання договору. Законодавцем передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тобто відповідаючи на першу частину питання робимо висновок, що договір необхідно укласти на туж саму вартість, яка вказана у пропозиції переможця процедури закупівлі. Потім при необхідності можна зменшити обсяг шляхом укладання додаткової угоди. Щодо другої частини питання повідомляємо таке. Планування закупівель...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Захист прав інтелектуальної власності як підстава для укладання договору
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Наше підприємство хоче отримати послуги від ДП “Львівське конструкторське бюро” (далі ДП “ЛКБ”), а саме: Послуги з виконання перевірки, перегляду та дооопрацювання нормативного документу СОУ- Н ЕЕ 05.605:2007 «Норми часу

  • Покращення якості
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    У травні 2025 року відбулися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання за кодом CPV

  • Помилка у кошторисному розрахунку та 24 години
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    під час відкритих торгів із закупівлі поточного ремонту приміщення учасник у своїх кошторисних розрахунках надав неправильний шифр норми за одну позицію: “Поліпшене штукатурення поверхонь стін в середині будівлі сумішшю РМ-11

  • КНП. Спільне користування майном.
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня. Підкажіть будь-ласка у питанні: Нами КНП було закуплено високовартісне обладнання під пакет НСЗУ, на якому працюють лікарі, надаємо платні послуги. Чи можна це обладнання надавати у спільне користування?

  • Додаткова потреба
    18 Червня 2025
    Читати відповідь

    є тендер по мастилам визначений переможець, договір підписаний. Але виникає така потреба в мастилі що воно потрібно зараз, а Переможець знаходиться в іншому місті, доставка буде через день і такого

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО