Практика повторного відхилення після рішення АМКУ

21 Січня 2021
tetiana

При здійсненні процедури закупівлі, оголошення про проведення якої було оприлюднено відповідно до норм частини 4 статті 10 Закону, на підставі вимог части-ні 7 статті 28 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником була відхилена тендерна пропозиція учасника.
Не погодившись із зазначеним рішенням замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, учасник подав до Постійно діючої адміністративної колегії Антимоно-польного комітету України (надалі – Колегія) скаргу на рішення замовника.
Колегією було прийнято рішення, згідно з яким, за результатами розгляду зазначеної скарги, замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника.
З урахуванням зазначених обставин та при умові скасування замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника прошу пояснити:
– – того, чи може замовник вдруге відхилити тендерну пропозицію скаржника з урахуванням невідповідностей, інформацію про які не було зазначено у попередньому протоколі розгляду тендерної пропозиції скаржника

Відповідь

Добрий день! Якщо АМКУ зобов’язав замовника скасувати його рішення про результати розгляду тендерної пропозиції, то виходить, що такий розгляд не був об’єктивним та неупередженим, а отже, відповідне право учасника / скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції залишилося нереалізованим. З цього і випливає висновок, що в разі зобов’язання замовника скасувати рішення про результати розгляду конкретних тендерних пропозицій (пам’ятаймо, що АМКУ завжди вказує конкретних учасників, рішення стосовно яких підлягають скасуванню) замовник повинен здійснити повторний розгляд тендерної пропозицій учасника щодо якого замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення.

Підкреслюємо: об’єктивний та неупереджений розгляд можливий лише один раз, а тому повторному розгляду підлягають лише...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації

Коли проблему неможливо вирішити одним запитанням — ви можете замовити консультацію та отримати рішення на основі ґрунтовного дослідження ситуації.

Замовити консультацію
Вас може зацікавити
  • Як розрахуватись зі старим постачальником
    03 Березня 2021
    Читати відповідь

    ППідскажіть, як вийти із ситуації. 20% угода не покриває потреби в постачання газу, і не вистачає 230 тис. на оплату за постачання газу за лютий, але з 01.03. вже є

  • Нагальна потреба на період оскарження тендеру при сумі меншій за 50 тис. грн.
    03 Березня 2021
    Читати відповідь

    Ппідкажіть будь – ласка, що робити Замовнику у разі нагальної потреби у закупівлі на період оскарження тендеру, якщо сума нагальної закупівлі менша за 50 тис.грн?

  • Розподіл обов’язків між УО та ТК у разі переговорної процедури закупівлі
    03 Березня 2021
    Читати відповідь

    ППідприємство здійснює діяльність в окремій сфері господарюваня, є уповноважена особа і тендерний комітет. Хто повинен проводити переговорну процедуру закупівлі послуг на суму 300 т.грн ст.40 частна 2 пункт 2 відсутність

  • Як визначити предмет закупівлі по виготовленню проектно-кошторисної документації?
    03 Березня 2021
    Читати відповідь

    ПЯк визначити предмет закупівлі по виготовленню проектно-кошторисної документації? Необхідно провести декілька капітальних ремонтів в одному корпусі на загальну суму більше 1,5млн. На кожен ремонт необхідно виготовити окрему кошторисну документацію. Як

  • КЕП не вимагали в ТД, відхиляти?
    03 Березня 2021
    Читати відповідь

    ПВ документації спрощеної закупівлі замовник не встановив вимогу стосовно накладення учасниками КЕП. В результаті – на пропозицію учасник КЕП не наклав. Чи повинен замовник відхилити пропозицію цього учасника? Якщо так,

  • До усіх питань

      Приєднуйся до авторів
      load
      Реєстрація
      Вітаємо!
      Реєстрація пройшла успішно
      В особистий кабінет
      load
      Відновлення паролю
      Вітаємо!
      Реєстрація пройшла успішно
      Вітаємо!
      Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель