Поточний ремонт центрального корпусу та спортивного корпусу за однієї адресою
Доброго дня !
05.02.2025 року був укладений договір 05/02 на суму199 534,80 грн без ПДВ, без використання електронної системи (прямий) відповідно до пункту 11 постанови №1178 від 12.10.2022, предметом якого було Поточний ремонт по встановленню металопластикових конструкцій на 3-му поверсі філологічного факультета Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка за адресою: м. Суми, вул. Роменська, 87. Зараз виникла потреба у двох закупівлях за предметом :
1) Поточний ремонт водогону центрального корпусу за адресою Роменська 87 (та ж сама будівля по якому був заключений договір від 05.02.2025 ) на суму за 200 000 грн.
2) 1) Поточний ремонт водогону спортивного корпусу за адресою Роменська 87 (інший корпус але одна і та сама адреса що у попередніх).
Питання 1 Як сумуються закупівлі з поточного ремонту згідно чинного законодавства?
Питання 2 Яким чином провести дані закупівлі ?
Питання 3 Чи можна керуючись листом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ “Щодо планування закупівель”
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Поточний ремонт центрального корпусу та спортивного корпусу за однієї адресою. Пунктом 21 частини 1 Закону визначено, що послуги — це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проєктної документації. Для правильного визначення коду ДК пропонуємо ознайомитися...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Скажіть, будь ласка, якщо ВТ на роботи оголошено до 04.10.2025р. і вони не відбулись (не було пропозицій), чи можна йти на прямий договір по старій редакції посанови? Чи треба звново
Підкажіть будь-ласка чи потрібно публікувати ДУ про внесення змін до договору капремонту (а саме змінився календарний графік виконнання робіт) у випадку коли строк його дії самого договору не змінюється?
допоможіть, будь ласка розібратися з 35-ми змінами до Особливостей. Ці зміни стосуюьбся тільки Юкрейн Фасіліті чи не тільки? І підкажіть, ще будь ласка чи оновлені ТД по оновлених змінах.
Якщо за кодом вже було проведено запит ціни, та насьогодні згідно вказаного коду річна вартість закупівлі буде до 50 тис. грн. Чи можливо укласти зва даним кодом прямий договір без
Чи не буде порушенням для уповноваженої особи проведення в поточному році за однією адресою поточного (80 000,00 грн – прямий договір) та капітального ремонту (2 400 000,00 грн – відкриті
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
1100+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!