Попередній провайдер встановив обладнання, але вартість послуг збільшилась: як здійснити закупівлю
У нас в минулому році інтернет провайдер встановив своє обладнання і провів в заклади інтернет, по прямому договору, бо закупівля була до 100 тис грн. В цьому році послуги інтернету подорожчали і заключити прямий договір з цим же провайдером немає можливості бо сума 101 000 тис грн, на торги вони не виходять. Якщо вийти на торги , то при іншому переможцю нам знов потрібно купляти обладнання і т д .. і це виходить в рази дорожче. Підскажіть будь ласка, можливо є якесь обгрунтування і виключення , так як не змінюючи постачальника ми економимо значну суму.
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають питання щодо закупівлі послуг доступу до мережі інтернет. В першу чергу рекомендуємо Вам здійснити аналіз ринку і можливо знайдеться виконавець який буде готовий здійснити такі послуги за допорогові межі. Крім того можливо поспілкуватися з діючим виконавцем щодо надання знижки. Якщо такі варіанти не підходять то враховуючи вартісні межі вашої закупівлі рекомендуємо здійснити закупівлю шляхом проведення відкритих торгів з особливостями. Оремо звертаємо увагу на п.п. 6 п....
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
10.01.2025 року. Доброго дня! Замовник (бюджетна установа) має намір укласти прямий договір на виготовлення містобудівної документації за ДК 71410000-5 Послуги у сфері містобудування по КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі
Доброго дня!Якщо у 2025 році планується закупити послуги з очікуваною вартістю 75 000,00 грн (річна потреба теж 75 000,00 грн), чи можемо ми провести Відкриті торги з особливостями?
Чи можна укласти прямий договір на суму до 100 тис.грн. а потім провести ВТ по одному і тому ж коду ДК.?
Цікавить таке питання: Комунальна Установа має закупити Паливо. Річна потреба планується 300 000 грн згідно кошторису. На даний момент залишки пального уже вичерпані. Запитання чи можемо ми створити закупівлю за
Виникла наступна ситуація. Орган місцевого самоврядування. Згідно договору, укладеного за результатами відкритих торгів, залишок коштів на 01.12.2024 р. становить 140 тис.грн., постачальник виписав рахунок за грудень на 400 тис. грн.
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.