Попередня УО не прозвітувала, як бути
Доброго дня!
Просимо надати роз’яснення щодо необхідності оприлюднення звіту про виконання договору за процедурою закупівлі:
UA-2020-07-09-006451-c – Поточний ремонт фасаду КЗК “Новомалинівський СБК”, с. Новомалинівка, Дніпропетровська обл.
Строк дії договору завершився у 2023 році, проте звіт про виконання не було оприлюднено уповноваженою особою, яка на той момент вже припинила свою діяльність, а відповідна УО більше не працює.
Зараз виявлено, що обов’язок щодо публікації звіту не був виконаний.
У зв’язку з цим просимо надати консультацію:
чи є можливість (та обов’язок) оприлюднити звіт на сьогодні, враховуючи порушення строків;
які ризики/наслідки можуть бути в такій ситуації;
які дії доцільно вжити, щоб мінімізувати відповідальність та привести документацію у відповідність до вимог законодавства.
Дякуємо за підтримку та роз’яснення!
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу т а розглядають питання – Попередня УО не прозвітувала, як бути? У матеріалі Щодо виправлення помилок, допущених попередньою уповноваженою особою ми зокрема зазначаємо, що згідно зі статтею 16414 КУпАП неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника в розмірі 1 700 грн. За ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано цьому адміністративному стягненню, — 3 400 грн. «Новій» уповноваженій...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
В результаті проведення ЗПП укладено договір, специфікація договору заповнено у невідповідності до специфікації пропозиції постачальника, наприклад: «Ячмінь 2 клас, ДСТУ 3769» в договорі «Ячмінь». За договором товар частково поставлено. Як
Прошу уточнити, згідно пп. 3.1.1 п 3.1 Інструкції №333, якщо ми купуємо принтер вартістю 7000 тис. грн. це кекв 3110? В установі затверджено гранижна межа для кекв 3110 від 15000.
Доброго дня. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів
Просимо надати консультацію з наступного питання. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним
з огляду на вашу статтю “Мінекономіки про те, чи може вартість послуг включати вартість матеріалів, обладнання”. Прошу надати консультацію, як закуповувати послуги з ремонту медичного обладнання? Чи можна закуповувати послуги
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!