Помилка у розрахунках та 24 години на виправлення
Замовником було оголошено тендер на послуги з улаштування території майданчиків плиткою із гумової крихти у парку.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовника, Учасник повинен надати розрахунок вартості виконання надання послуг у складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат ( ці вимоги зазначено у додатку 6 «Перелік документів, що надає Учасник» та 2 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» до ТД)
Учасник надав тендерну пропозицію на загальну суму 193 500,00 грн., у т.ч ПДВ – 32 250,00 грн. (це додаток 3 до ТД) та надав розрахунки, у т.ч. договірна ціна на загальну суму 193 500,00 грн., де зазначено вартість ПДВ -9 675,00 грн.
Крім того, у додатку 3 «Тендерна пропозиція Учасника» замовником зазначено, що « наявність арифметичних помилок у тендерній пропозиції є підставою для відхилення пропозиції Учасника».
Питання : Чи повинен Замовник у даному випадку відхилити Учасника, чи може надати 24 години на виправлення невідповідностей ?
Вітаємо. Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу т а розглядають питання – Помилка у розрахунках та 24 години на виправлення. Для надання коректної відповіді необхідно уважно вивчати умови тендерної документації та документи тендерної пропозиції учасника, для цього ви можете звертатися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» +38 (044) 334 80 72 tenders.kiev@gmail.com Позицію АМКУ щодо помилок у ціновій пропозиції ми розглянули у матеріалі Цінова пропозиція учасника: коли відхиляти, а коли надати 24 години? При цьому в ...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
Доброго дня!Планується закупівля послуг з поточного ремонту вартістю 150 000 грн. Матеріали замовник буде закуповувати самостійно. Підкажіть будь ласка чи відноситься така закупівля до прозорого будівництва?І як в такому разі
Підкажіть будь ласка, ми КНП , чи розповсюджується на нас обов`язок щодо публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення? Бюджетного фінансування ми не маємо.
Який правильний код по ДК послуги стерилізації тварин? 77610000-9 чи 85200000-1?
Є готова ПКД на капітальний ремонт систем вентиляції в 4 приміщеннях – 8 млн грн.. Виконання робіт розділено на 4 черги (кожне приміщення окремо). Чи можливо провести ВТ на 2
Добрий день! В складі тендерної документації на закупівлю зварювального обладнання вимагалася цінова пропозиція за встановленою формою. Також до цінової пропозиції є інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції (далі
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!