Помилка у договорі

24 Серпня 2024
Олена

Просимо надати роз’яснення стосовно наступної ситуації: Замовником була оголошена закупівля, предметом якої є Шини, код ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності. Наше підприємство було визнане переможцем. Під час укладання договору було виявлено, що в проекті договору, який є додатком до тендерної документації, було помилково зазначено найменування товару: Виробничий одяг, код ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг. Підкажіть, як в такому випадку діяти:
1) Одразу зазначити в договорі правильну назву предмету закупівлі, оскільки була допущена технічна помилка;
2) Підписати договір в редакції, згідно з проектом, а потім підписати додаткову угоду, якою будуть внесені зміни в назві предмету закупівлі (товару) та коду ДК 021:2015;
3) Замовник повинен відмінити закупівлю.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання- Помилка у договорі. У замовника такі варіанти дій: 1)найбезпечнішим для замовника відмінити процедуру закупівлі, адже помилка наявна  в проєкті договору про закупівлю у тендерній документації та скоріш за все в підтвердженні проєкту договору про закупівлю, наданого у складі тендерної пропозиції переможцем. А відповідно пункту  18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи може УО оголошувати закупівлі у неробочий час?
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Чи можна уповноваженій оголошувати закупівлі не в робочій час?

  • Реконструкція різних будівель за однією адресою
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовник планує будувати дахову СЕС на своїй території (одна адреса — кілька різних будівель). Розташування сонячних панелей планується здійснити на різних будівлях, на які є окремі інвентарні справі та технічні

  • Чи застосовувати НК 024:2023, якщо немедичний заклад закуповує медичні вироби?
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Орган місцевого самоврядування (не медичний заклад) планує здійснити закупівлю крісел колісних для великих навантажень. Чи має право замовник, який не є закладом охорони здоров’я, закуповувати такі вироби за кодом ДК

  • ДАСУ зобов’язало відмінити закупівлі, АМКУ скасувало відміну
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    У закупівлі я визначила переможця (участник був один). Прийшли Моніторинг, знайшли помилки…. До їх рішення я усунула відміною закупівлі, так як повернути на кваліфікацію не можливо…. ДАСУ погодилося що я

  • Щодо друкованого протоколу
    04 Липня 2025
    Читати відповідь

    Добрий день! На площадці закупівлі про автоматично формується протокол затвердження річного плану. Підкажіть, будь ласка, на скільки це юридично вірно користуватися ним, а не друкувати протокол старого зразка?

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО