По яким критеріям розподілити обов’язки в Положенні про уповноважених осіб між двома уповноваженими особами

24 Лютого 2021
ievhen-valerijovych

По яким критеріям розподілити обов’язки в Положенні про уповноважених осіб між двома уповноваженими особами на одному підприємстві, з метою справедливого (рівного) навантаження на кожну уповноважену особу, при цьому щоби це робилось не у «ручному» режимі керівником підприємства або між самими уповноваженими особами, а в «автоматичному» режимі?

Відповідь

Доброго дня! Все залежить від кількості та виду закупівель на вашому підприємстві. приклади моделей роботи уповноважених осіб: 1) перший приклад моделі: відповідальна за все — одна особа. Наприклад: уповноважена особа (повністю керує відділом з організації закупівель) є відповідальною за всі закупівлі; 2) другий приклад моделі: поділ на предмети закупівлі. Наприклад, це має такий вигляд: уповноважена особа № 1 відповідальна за закупівлю комунальних послуг (наприклад: електроенергії та її розподілу, послуг теплопостачання, водовідведення…); уповноважена особа № 2 відповідальна за закупівлю інформаційних і...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи може переможець відкритих торгів завантажити новий локальний кошторис
    18 Вересня 2025
    Читати відповідь

    ВТО поточний ремонт є переможець , завантажив документи по п.47 всі, в локальному кошторисі зробив помилку, чи може завантажити новий локалиний кошторись якщо сьогодні 6 день після визначення переможця. Дякую

  • Чи має право замовник змінити назву об’єкта будівництва шляхом укладення додаткової угоди на підставі отриманої вимоги під час проведення експертизи проектної документації?
    18 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Замовником укладений договір на розробку проектної документації стадія «Робочий проект» по об’єкту «Встановлення блочно-модульної котельні…». В межах проходження експертизи проектної документації отримана вимога щодо коригування назви об’єкту будівництва на «Нове

  • Договір поточного ремонту. Зменшення, збільшення обсягів та ціни
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?

  • Договір поточного ремонту. Зменшення, збільшення обсягів та ціни
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо тендеру на послуги з поточного ремонту приміщення. 1) Чи можна зменшувати обсяги виконаних робіт, як це вірно зробити? 2) Чи треба відповідно до зменшення обсягів зменшувати вартість договору?

  • Закупівля згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч (але за тотожним кодом ДК було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис. грн). Звітувати чи ні
    17 Вересня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, було проведено закупівлі згідно підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Ціна закупівлі менше 50 тисяч. грн. (але за тотожним кодом ДК, було вже проведено закупівлі більше ніж на 100 тис.грн.)

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО