Підтвердження ступеня локалізації виробництва товару
Просимо надати роз’яснення з приводу локалізації. Наше підприємство є офіційним дилером виробника гусеничних екскаваторів. Основна стадія виробництва даної спецтехніки здійснюється в Китайській Народній Республіці, тобто, країною походження товару, зазначеною в декларації про відповідність та в вантажній митній декларації є Китайська Народна Республіка. Комплектувальні вироби до цієї техніки виготовляються на території України нашим підприємством, а також наше підприємство здійснює крупно-вузлову збірку та гарантійне і післягарантійне обслуговування даної спецтехніки. Ступінь локалізації екскаваторів перевищує ступінь локалізації на відповідний рік, згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону. Ми маємо сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Під час участі в закупівлях часто виникає питання, як правильно надавати довідку Замовнику про підтвердження ступеню локалізації, оскільки в Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва виробником екскаватора зазначається наша компанія, так як виробник визначається автоматично з інформації, яка зчитується з ЕЦП, який був накладений на заявку про включення товару до переліку, а в вантажній митній декларації визначений інший виробник та інша країна походження. Як ми маємо правильно зазначати в довідці виробника, щоб в Замовника та в контролюючих органах не виникали питання з приводу таких розбіжностей?
Також, відповідно до Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 року № 861, встановлено, що: «Заявка разом з іншими документами, передбаченими пунктом 4 цього Порядку, подається безоплатно виробником товару в електронній формі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал) з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – електронний підпис) керівника виробника товару або уповноваженої ним особи».
Чи вірним буде внесення товару до Переліку саме тим виробником, який забезпечує місцеву складову?
Вітаємо! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання – Підтвердження ступеня локалізації виробництва товару. Відповідно до п 4 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 ( далі – Порядок) ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі – ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі – перелік), на підставі поданої...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, аналіз ціни по електроенергії та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель»(https://radnuk.com.ua/faq/) порталу RADNUK.COM.UA
ДОброго дня! Проведено відкриті торги з особливостями на придбання товару. Очікуана вартість предмета закупівлі міститьвсі можливі податки та збори, у т.ч. ПДВ. Переможець закупівлі не є платником ПДВ та, відповідно,
Як підвищення акцизів на пальне впливає на діючі договори про закупівлю? В статті від 31 липня 2023 р. роз’яснено, що зміни умов договору можливі відповідно до пп.2 п. 13 ,
Підскажіть будь ласка, який нормативно-правовим актом регламентується порядок призупинення виконання робіт по договору підряду на період коригування ПКД ( є необхідність коригування у звязку з додатковими роботами).
Цікавить чи зупиняється фінансування по основному договору, якщо ми виконуємо певні види робіт ще та можемо надати Замовнику Акти виконаних робті, проте паралельно здійснюється корегування ПКД в частині додання додаткових
Після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, іншим Учасником була подано скаргу до органу оскарження. Перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупинився. Після
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Безлімітний доступ до усіх основних спеціалізованих статей
Додаткові актуальні статті
900+ зразків документів
Онлайн-сповіщення про будь-які важливі подіі або зміни
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Відповіді на запитання щодо публічніх закупівель онлайн 24/7
Гаряча лінія Радника
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.