Підписання договору ЗПП ➤ РАДНИК, портал

12 Січня 2024
Олена

Підкажіть, будь-ласка, за результатами ЗПП було укладено договір про закупівлю.
Через технічне оновлення на майданчиках неможливо здійснити публікацію договору без внесеної інформації про підписанта постачальника.
Майданчик постачальника ще технічно нереалізував цю можливість. Та обіцяв надати про це лист.
Які дії Замовника в такому випадку, оскільки порушаться строки оприлюднення договору: розривати договір та відміняти закупівлю?
Дякую.

Відповідь

Вітаємо. Експерти  порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу, учасників та замовників, та розглядають  питання – Підписання договору ЗПП. Пунктом 68  постанови Уряду від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі — Порядок)  передбачено, що за результатами проведеного відбору постачальника через електронний каталог замовник оприлюднює звіт про договір, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до статті 10 Закону. Тобто замовник оприлюднює договір про закупівлю та додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення. До частини першої статті 164-14 законодавством віднесено порушення замовника у вигляді неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі. Тобто в разі виявлення такого...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Що робити з недобросовісними постачальниками?
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    П21 вересня 2023 року було оголошено Запит (ціни) пропозицій на “Вугілля кам’яне” за результатами процедури було визначено переможця і з ним укладено договір 02.10.23 р. в якому термін поставки товару

  • Електронний каталог для медичних закупівель: для кого обов’язковий до застосування
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПЛьотна академія Національного авіаційного університету, заклад освіти. Але в нас наявна санітарна частина, в який працюють медичні працівники. Для потреб нашої санітарної частині необхідні медичні препарати та медичні вироби. Обов’язково

  • Визначення предмета закупівлі
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПУ нас виникла потреба у закупівлі Автоматичного біохімічного аналізатора. Код ДК 021: 2015 – 38434500-1 Біохімічні аналізатори; Він має працювати з реагентами, які входять в обов’язкову комплектацію аналізатора, як стартовий

  • Нагальна потреба – підстави для застосування
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПНашою організацією було проведено відкриті торги згідно з особливостями по закупівлі газу. Зайшло 3 учасника- аукціон відбувся. Після визнання переможця – перший учасник надіслав листа про відмову підписання договору. Слідуючі

  • Внесення змін в оголошення про проведення відкритих торгів з 09.04.2024
    23 Квітня 2024
    Читати відповідь

    ПУ зв’язку з останніми змінами від 09.04. є можливість вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів. Чи правильно я розумію, що можна внести зміни наприклад до оголошеної вартості закупівлі

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО