підкажіть будь ласка підготовка щодо проведення опалювального сезону

23 Серпня 2022
halyna

підкажіть будь ласка підготовка до проведення опалювального сезону може включати заміну дверей з метою збереження тепла?

Відповідь

Вітаємо! Починаючи з 10.08.2022 усі замовники, що користуються Постановою № 169 (далі – Постанова), можуть придбати товари, роботи чи послуги, вартість яких становить або перевищує 50 тисяч гривень, без застосування порядку проведення спрощених закупівель та / або електронного каталогу в разі, коли публічні закупівлі здійснюються, зокрема для:  підготовки до проведення опалювального сезону. Зверніть увагу, що в Постанові вживано можуть здійснюватися, а не зобов’язані здійснювати, тобто мають право вибору. Також звертаємо увагу, що є окремі накази, які стосуються підготовки до опалювального сезону, наприклад Наказ 10.12.2008  № 620/378  «Про...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    якщо ми уклали договір на постачання ЕЕ на 2026 рік, але піднявся тариф передачі, чи правомірно до початку постачання товару вже підписувати ДУ на підвищення?

  • Договір на коригування ПКД можна укласти прямий чи потрібно проводити відкриті торги?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    За результатами відкритих торгів укладено договір на кап ремонт на суму 12 млн грн. Вході виконання робіт підрядником виявилась необхідність коригування ПКД в частині подорожчання матеріалів та деяких проектних рішень.

  • Уклали три договори на надання послуг з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури на 124 246,33 грн, але по різних об’єктах на три адреси. Чи можна провести закупівлю без використання електронної системи?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Вітаю! Уклали три договори за одним кодом ДК 021:2015 51310000-8(Послуги з встановлення радіо-телевізійної, аудіо-та відеоапаратури, “Послуги з монтажу та наладки системи відеонагляду” разом на 124 246,33 грн. але це все

  • Чи потрібно вносити зміни до ТД, до технічної частини та проекту договору щоб вони відповідали Постанові №1512?
    21 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції 06.12.2025. Замовник в ТД посилався на Настанову з визначення вартості будівництва. Вперше складено і затверджено проектну документацію на об’єкт з реконструкції

  • Звіт про виконання договору та локалізовані товари
    20 Грудня 2025
    Читати відповідь

    Нами були проведені закупівлі робіт, в складі яких набували у власність локалізовані товари. Учасник торгів надав декларацію про походження товару з Іспанії, а саме трансформатора, чим підтвердив, що на нього

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО