Перші дії замовники у разі зміни найменування

14 Грудня 2020
mariia

Підкажіть будь ласка, в нас змінилася назва селищної ради після виборів (Код ЄДРПОУ не змінився), мені потрібно перереєстровуватись на майданчику чи просто внести зміни на діючому майданчику в назву? Аналогічне запитання про розпорядження про створення ТК і покладення обов’язків на працівника УО за спрощені закупівлі, потрібно затвердити нові розпорядження і положення?

Відповідь

Добрий день! Немає жодної законодавчої норми, яка зобов’язувала б замовника у разі внесення  змін в найменування установи повідомляти чи вносити зміни про це, зокрема, електронний майданчик чи вносити зміни.

Водночас з метою подальшої роботи з електронним майданчиком  та здійснення публічних купівель радимо замовнику відобразити  зміну його найменування шляхом редагування відповідних даних  на майданчику. Звертаємо увагу, що кожний електронний майданчик містить Інструкцію з користування Prozorro, якою розроблено чіткий алгоритм дій користувача, починаючи з реєстрації на майданчику, в тому числі і внесення змін щодо реквізитів,  та закінчуючи опублікуванням результату виконання робіт.

Крім того, на майданчику працює служба підтримки,  звернувшись до якої можна...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Вас може зацікавити
  • Який код ДК обрати для закупвлі потреб в електрощітовій
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПНазва предмету закупівлі повинна обов’язково збігатися з назвою ДК?? наприклад ініціатор подає потребу в електрощитовій, такої назви у ДК немає

  • Обґрунтування згідно особливостей на суму 85500,00 грн
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПСкажіть будь-ласка організація купила палети на суму 85500,00 грн.яке має бути обгрунтуання згідно особливостей

  • Закупівля охоронних послуг
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    Пдобрий день . Плануємо закупити послу з охорони закладів освіти. Згідно постанови КМУ 975 заклади освіти підпадають під категорію обʼєктів “заклади освіти державної та комунальної власності” і якщо закупівля поводиться

  • Чи проводяться тендери на вживану техніку?
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПЦікавить питання, чи можна комунальному підприємству придбати вживаний автомобіль сміттєвоз, чи проводяться тендери на вживану техніку?

  • Чи потрібно оформлювати протокол виконання договору по запиту пропозицій постачальника?
    28 Березня 2024
    Читати відповідь

    ПЧи потрібно оформлювати протокол виконання договору по запиту пропозицій постачальника?

  • До усіх питань