Перерозподіл коштів в закупівлях

31 Травня 2021
oksana

При бюджеті на придбання фарби було закладено кошти до 50 тис. Близько 1 тис.грн. було витрачено на поточні незначні потреби. Проте при опрацюванні потреби, наданої закладами освіти для проведення літніх ремонтів, виявилося, що необхідно витратити на придбання фарби більше 50 тис.грн.(провести спрощену закупівлю). Питання: яким внутрішнім документом УО може підтвердити перерозподіл коштів, які було заплановано на закупівлю інших предметів закупівлі або фінасування інших видатків (щоб не було питань з приводу прямих договорів, укладених раніше). УО(фахівець з публічних закупівель) знаходиться в структурі централізованої бухгалтерії, безпосередній керівник – головний бухгалтер. Можливо, це повинна бути доповідна записка головного бухгалтера на ім’я начальника, який накладе візу накшталт ” Фахівцю з публічних закупівель (ПІБ) взяти до роботи та внести зміни до річного плану закупівель збільшивши планові призначення для придбання фарби за рахунок планових призначень, запланованих на придбання (наприклад) спортивного обладнання”?

Відповідь

Доброго дня! Відповідно роз’яснення Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 здійснення закупівлі, яку замовник не міг передбачити об’єктивно на початку року або закупівля якого здійснюватиметься за рахунок перерозподілу коштів між КЕКВ, які було заплановано на закупівлю інших предметів закупівлі або фінансування інших видатків вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівлі. Такий перерозподіл коштів може бути оформлено документом «Довідка про зміни до кошторису на поточний рік», затвердженим головним розпорядником коштів, який містить відповідну суму зі знаком «-» за тим КЕКВ, з...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Чи застосовується машинозчитувальний формат до договорів по п. 13 Особливостей
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Просимо надати роз’яснення про таке. Відповідно до змін від 23.05.2025 до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» договір про закупівлю, зазначений в

  • НУШ за кошти Фасіліті: товару немає в каталозі
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Закупівля здійснюється згідно Facility. Замовник планує закупити інтерактивні панелі, технічні характеристики яких не має на прозоро маркеті. Чи може Замовник в такому випадку провести відкриті торги. Дякую.

  • Аналогічний договір та 24 години
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    Така справа, якщо в тендерній документація вимагалося наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а Учасник надав Аналогічний договір в розумінні цієї документації на поставку даного товару, але в Договорі

  • Локалізація до пального
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    при закупівлі Бензину А-95 та дизельного пального, потрібно застосовувати локалізацію? закупівля на суму 950 000 грн?

  • Додаткові складові частини до предмета закупівлі – додатковий обсяг товару?
    19 Липня 2025
    Читати відповідь

    підкажіть будь ласка, чи вважається закупівля додаткових складових частин до предмета закупівлі, додатковим обсягом товару та чи можливо укласти договір без використання електронної системи закупівель згідно з пп. 7 п.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО