- Читати відповідь
Доброго дня, скажіть будь ласка, ми бюджетна організація,яка запланувала закупівлю хліба на 2019 рік на суму 380 тис грн, але кошти надходять частками. Буде порушення Закону України Про Публічні Закупівлі... Розгорнути
Доброго дня, скажіть будь ласка, ми бюджетна організація,яка запланувала закупівлю хліба на 2019 рік на суму 380 тис грн, але кошти надходять частками. Буде порушення Закону України Про Публічні Закупівлі якщо, ми будемо закуповувати хліб за коштами які надходять, а коли вартість предмету досягне 200 тис прозпочати торги? Або нам портібно провести Відкриті торги,на заплановану суму, а в договорі зазначити, що розрахунки за товар, будуть проводиться за фактично поставлену кільксть товару, відповідно до специфікаціїї? Дякую Згорнути
- Читати відповідь
Чи можна провести переговорну процедуру та заключити договір з учасником, який не може надати довідку про відсутність податкової заборгованості?
- Читати відповідь
Добрый день. Подскажите как правильно поступить в сложившейся ситуации. На нашем предприятии уволился директор. Главный инженер, который был головой тендерного комитета стал исполняющим обязанности директора. Может ли новый и.о. директора... Розгорнути
Добрый день. Подскажите как правильно поступить в сложившейся ситуации. На нашем предприятии уволился директор. Главный инженер, который был головой тендерного комитета стал исполняющим обязанности директора. Может ли новый и.о. директора оставаться головой тендерного комитета, если нет то какие протоколы нужно сделать комитету (нужно ли выводить из комитета и каким документом или приказ о его назначении и.о. директора автоматически освобождает его от обязанностей головы тендерного комитета), какой приказ по предприятию (руководителем о назначении нового головы тендерного?). Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, щодо подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2 (юр.особи) та 3 (фіз.особи) частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». В зв’язку... Розгорнути
Доброго дня. Підкажіть, будь-ласка, щодо подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2 (юр.особи) та 3 (фіз.особи) частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». В зв’язку з оприлюдненням інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним (лист МЕРТ №3304-04/6186-06 від 12.02.2019) чи потрібно в тендерній документації вимагати від переможця надання документів щодо підтвердження відсутності підстав згідно п.2,3 частини 1 статті 17? Якщо потрібно, то які саме для підтвердження відсутності підстав згідно пункту 2 частини 1 статті 17 та які для підтвердження відсутності підстав згідно пункту 3 частини1 тсатті 17?Дякую. Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Нашою установою, комунальним лікувальним закладом, як Замовником, проведено процедуру закупівлі "відкриті торги" на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації. Перелік та обсяг робіт з проектування зазначено у завданні... Розгорнути
Доброго дня! Нашою установою, комунальним лікувальним закладом, як Замовником, проведено процедуру закупівлі "відкриті торги" на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації. Перелік та обсяг робіт з проектування зазначено у завданні на проектування і доповненнями до нього (медичне завдання), які є додатками (технічним заданням до закупівлі) до тендерної документації та вихідними даними для проектування, що надаються замовником. За результатами проведеної процедури з переможцем торгів було укладено договір про закупівлю, додатком до договору є завдання на проектування, вихідними даними для якого є медичне завдання. Під час виконання робіт з проектування виявилось, що в медичному завданні потужність закладу (кількість ліжко-місць) не відповідає кількості поверхів медичного закладу, передбачених для їх майбутнього розміщення. Таким чином, обсяг робіт з проектування, що вказаний у медичному завданні, підлягає коригуванню та уточненню. При цьому, завдання на проектування, яке є невід'ємним додатком до Договору, не потребує коригування. Компанія-переможець готова виконати додатковий обсяг робіт без зміни загальної вартості Договору. Чи можна внести зміни до медичного завдання, як до вихідних даних для проектування, що надаються замовником та доповнити роботами з проектування недостатніх поверхів, додатковими обсягами? Чи можуть бути інші варіанти дій? Дякуємо. Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Незважаючи на те, що Закон України «Про публічні... Розгорнути
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Незважаючи на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» діє досить тривалий час, у замовників все одно виникають питання щодо правильного застосування положень ч.3 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 цього Закону. Так, абзацом 1 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, дві вищевказані норми Закону України «Про публічні закупівлі» свідчать про те, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому відповідно до роз’яснень Уповноваженого органу та численних статей з питань закупівель, замовникам рекомендують зазначати в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав визначених, зокрема п.3, п.8, п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Для нас, як замовника важливо розуміти, чи викликана вищевказана практика вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та чи не суперечить абз.1 ч.3 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 цього Закону. Адже, у розумінні п.3.3 Національного Стандарту України «Діловодство й архівна справа» ДСТУ 2732:2004 інформація в довільній формі, яка може надаватися учасниками у складі тендерної пропозиції, також є документом, який до того ж, як правило, містить такі обов’язкові реквізити документу, як підпис, відбиток печатки, які надають йому належної юридичної сили. Та й сама концепція Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає те, що замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, про що викладено на сторінці 69 коментарів до Закону України «Про публічні закупівлі» (проект ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС). Питання: Чи порушив замовник будь-які норми Закону України «Про публічні закупівлі», якщо в тендерній документації ним не зазначено про те, що учасник в довільній формі повинен надати інформацію щодо відсутності підстав, визначених п.3, п.8, п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»? Заздалегідь дякуємо за вичерпну відповідь! Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, при застосуванні ч.5 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIІI від 25.12.2015р. чи потрібно при укладанні додаткової угоди на 20% додержуватися і 20% кількості товарів... Розгорнути
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, при застосуванні ч.5 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIІI від 25.12.2015р. чи потрібно при укладанні додаткової угоди на 20% додержуватися і 20% кількості товарів від специфікації тендерного договору попереднього року (з усіма змінами)? Чи можна укладати декілька додаткових угод у межах суми 20% від тендерного договору попереднього року, чи це повинна бути обов’язково тільки одна додаткова угода? Чи повинна ціна на товар у 20% додатковій угоді бути така сама як у тендерному договорі попереднього року? Щиро дякуємо за відповідь! Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення закупівлі товару на суму, що... Розгорнути
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення закупівлі товару на суму, що перевищує 200 тисяч гривень нами обрано переможця та оприлюднено в системі електронних закупівель PROZORRO повідомлення про намір укласти договір. При цьому оприлюднений нами протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, якого ми визнали переможцем, містить технічну помилку (описку), яка стосується зазначення того, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Фактично тендерна пропозиція цього учасника відповідає всім вимогам тендерної документації, тому його і визнано переможцем. Наступного дня тендерним комітетом проведено засідання, за результатами якого складено протокол в якому зазначено про допущення технічної помилки у попередньому протоколі. Питання: 1.Чи правомірно ми діємо в даній ситуації? 2. Порадьте, який взагалі може бути алгоритм дій замовника у випадках допущення ним технічних помилок (описок) в протоколах засідання тендерного комітету? Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді! Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Незважаючи на те, що Закон України «Про публічні... Розгорнути
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Незважаючи на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» діє досить тривалий час, у замовників все одно виникають питання щодо правильного застосування положень ч.3 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 цього Закону. Так, абзацом 1 ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, дві вищевказані норми Закону України «Про публічні закупівлі» свідчать про те, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому відповідно до роз’яснень Уповноваженого органу та численних статей з питань закупівель, замовникам рекомендують зазначати в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав визначених, зокрема п.3, п.8, п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Для нас, як замовника важливо розуміти, чи викликана вищевказана практика вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та чи не суперечить абз.1 ч.3 ст.17, п.2 ч.2 ст.22 цього Закону. Адже, у розумінні п.3.3 Національного Стандарту України «Діловодство й архівна справа» ДСТУ 2732:2004 інформація в довільній формі, яка може надаватися учасниками у складі тендерної пропозиції, також є документом, який до того ж, як правило, містить такі обов’язкові реквізити документу, як підпис, відбиток печатки, які надають йому належної юридичної сили. Та й сама концепція Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає те, що замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, про що викладено на сторінці 69 коментарів до Закону України «Про публічні закупівлі» (проект ГАРМОНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС). Питання: Чи порушив замовник будь-які норми Закону України «Про публічні закупівлі», якщо в тендерній документації ним не зазначено про те, що учасник в довільній формі повинен надати інформацію щодо відсутності підстав, визначених п.3, п.8, п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»? Заздалегідь дякуємо за вичерпну відповідь! Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день! Внаслідок проведення процедури ві