- Читати відповідь
Доброго дня! Надайте, будь ласка, консультацію щодо відхилення пропозиції учасника відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону про публічні закупівлі (пов’язаність осіб). Чи можемо ми, як замовники, на... Розгорнути
Доброго дня! Надайте, будь ласка, консультацію щодо відхилення пропозиції учасника відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону про публічні закупівлі (пов’язаність осіб). Чи можемо ми, як замовники, на основі власної перевірки та підтвердженого нами факту пов’язаності учасників відхилити їхні пропозиції, без наявності відповідного на те рішення АМКУ? Дякую! Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня .Ми комунальна установа у липні провели 2-чі відкриті торги на закупівлю послуг Благоустрій території так як не було учасників заключили переговорну процедуру договір від 05.08.19.Строк виконання робіт до... Розгорнути
Доброго дня .Ми комунальна установа у липні провели 2-чі відкриті торги на закупівлю послуг Благоустрій території так як не було учасників заключили переговорну процедуру договір від 05.08.19.Строк виконання робіт до 31.10.2019. тому виконавець затягував з роботами, а 23.09.19 повідомили,що хочуть розірвання договору(на яких умовах ще невідомо) Чи можемо ми знову застосувати ПП з новим учасником(як обгрунтування будуть 2 відкриті торги за липень так як по попередньому договору робити зовсім не виконувались)чи знову продити відкриті торги? 2питання про Визначення предмету закупівлі.Кошти виділені на поточний ремонт доріжки в наявності цієї доріжки не існує її потрібно робити (це роботи код ДК 021 2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи -сума 350тис.грн виходить що тендер проводити не потрібно)але так як кошти на поточний ремонт виділені а у визначенні ЗУ Про ПЗ -поточний ремонт-це послуги був проведений тендер. Допоможіть правильно визначити це роботи чи послуги ?і якщо ж роботи чи зможемо ми провести допорогову закупілю після уже проведеного тендеру у липні серпні. Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день! Підкажіть будь ласка. Чи може державний службовець виконувати обов'язки уповноваженої особи, згідно прийнятого нового ЗУ "Про публічні закупівлі"? Питання виникло тому, що в законі передбачена доплата за додаткову... Розгорнути
Добрий день! Підкажіть будь ласка. Чи може державний службовець виконувати обов'язки уповноваженої особи, згідно прийнятого нового ЗУ "Про публічні закупівлі"? Питання виникло тому, що в законі передбачена доплата за додаткову роботу, а державним службовцям такі доплати заборонені. Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Ми бюджетна установа спортивного профілю, яка здійснює підготовку спортсменів. У складі нашої установи є медична частина для потреб якої ми періодично закуповуємо лікарські засоби. У зв’язку з тим,... Розгорнути
Доброго дня! Ми бюджетна установа спортивного профілю, яка здійснює підготовку спортсменів. У складі нашої установи є медична частина для потреб якої ми періодично закуповуємо лікарські засоби. У зв’язку з тим, що ми не являємося закладом охорони здоров’я, а також виходячи з специфіки підготовки спортсменів, здебільшого ми потребуємо лікарських засобів не включених до Національного переліку основних лікарських засобів. Питання: 1.Чи маємо ми право здійснити закупівлю лікарських засобів не включених до Національного переліку основних лікарських засобів? 2.Чи можливо шляхом застосування мультилотової закупівлі здійснити в одному тендері (з двома лотами) закупівлю лікарських засобів, як включених до Національного переліку основних лікарських засобів, так і не включених до зазначеного переліку? Дякуємо за відповідь! Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Нами було оголошено відкриті торги, якими передбачено забезпечення тендерної пропозиції. Торги не відбулися так як було подано тільки одну пропозицію. Чи потрібно повертати забезпечення тендерної пропозиції?
- Читати відповідь
Доброго дня! Допоможіть розібратись у такій ситуації: Згідно норм діючого законодавства України, вивезення побутових відходів на певній території населених пунктів нашої країни здійснюється на договірних засадах. Споживачі зобов’язані укласти договір... Розгорнути
Доброго дня! Допоможіть розібратись у такій ситуації: Згідно норм діючого законодавства України, вивезення побутових відходів на певній території населених пунктів нашої країни здійснюється на договірних засадах. Споживачі зобов’язані укласти договір про поводження з побутовими відходами з особою, визначеною у встановленому законом порядку (ч.1 ст.25 «Про житлово-комунальні послуги»). Згідно п.3 ст.35/1 «Про відходи» виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, а саме на умовах вказаних у Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженому Постановою КМУ від 16.11.2011 №1173 (далі – Порядок). Для проведення конкурсу організатор конкурсу готує конкурсну документацію (п.5 Порядку). Пп.7 п.5 Порядку передбачає, що межі певної території , де планується надавати послуги з поводження з побутовими відходами, визначає організатор конкурсу. На території міста Енергодара виконавчим комітетом Енергодарської міської ради, відповідно до ст.7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», пунктів 4 та 6 Порядку, пп.6 п.а ч.1 ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», було оголошено конкурс на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів у м.Енергодарі (рішення від 20.12.2018 №346 «Про проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів у м.Енергодарі»). З умов конкурсної документації з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів у м.Енергодарі (далі – Документація) слідує, що переможець конкурсу матиме право здійснювати вищевказану господарську діяльність на всій території міста (п.7 Документації) у тому числі обслуговувати підприємства, установи та організації, які зареєстровані на території міста Енергодара (п.8.3 Документації). Переможцем зазначеного конкурсу, відповідно до рішення конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів у м.Енергодарі від 13.05.2019 (протокол №4) визначено комунальне підприємство «Чисте місто» Енергодарської міської ради (далі КП «ЧМ» ЕМР), про що укладено відповідний договір між виконавчим комітетом Енергодарської міської ради та КП «ЧМ» ЕМР від 23.05.2019 року (далі – Договір). Відповідно до п.1 Договору КП «Чисте місто» взяло на себе зобов’язання надавати послуги з вивезення побутових відходів на території міста Енергодар. Також слід зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 73 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території. Тобто, комунальне підприємство «Чисте місто» Енергодарської міської ради є єдиним підприємством на території міста Енергодара, яке здійснює діяльність з вивезення побутових відходів на законних підставах, як переможець конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів. Додатково зазначаємо, що 14.08.2019 року рішенням виконавчого комітету Енергодарської міської ради №237 «Про встановлення тарифів на комунальні послуги з поводження з побутовими відходами» для КП «Чисте місто» ЕМР встановлено тарифи на комунальні послуги з поводження з побутовими відходами у частині захоронення побутових відходів. Виходячи з вищевикладеного постає питання чи мають право потенційні споживачі (бюджетні установи та комунальні підприємства) укладати договори на надання послуг з поводження з побутовими відходами з нашим підприємством за переговорною процедурою? Дякую. Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Під час здійснення закупівель у замовника наявні випадки... Розгорнути
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Під час здійснення закупівель у замовника наявні випадки економії бюджетних коштів, що виникають, в тому числі з причини застосування електронного аукціону, за результатами якого ціна пропозиції переможця закупівлі може зменшитися у порівнянні з очікуваною вартістю закупівлі. З огляду на викладене, у замовника вивільняються кошти, які він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі. Уповноважений у сфері закупівель орган, листом від 14.09.2016 №3302-06/29640-06 роз’яснив, що предмет закупівлі товарів, робіт та послуг, які закуповуються за рахунок перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель, вважається новим предметом договору. При цьому, як Закон України «Про публічні закупівлі», так і лист колишнього Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640-06 не розкривають поняття «економія коштів внаслідок проведення процедур закупівель». Враховуючи вищевикладене, звертаємося з проханням надати відповідь щодо наступного питання. Чи може замовник вважати, що закупівля, наприклад послуг з технічного обслуговування здійснюється ним за рахунок зекономлених коштів, у разі, якщо сума очікуваної вартості такої закупівлі сформована з коштів, які вивільнилися за результатами застосування електронних аукціонів за іншими предметами закупівель товарів та послуг, що не стосуються послуг з технічного обслуговування, але, як і послуги з технічного обслуговування, закуповуються за рахунок асигнувань затверджених за тим же кодом економічної класифікації видатків? Заздалегідь вдячні за вичерпну відповідь! Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». 22 липня 2019 року о 16 годині 23... Розгорнути
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». 22 липня 2019 року о 16 годині 23 хвилини звернулися до Вашої редакції з наступним питанням. Ярослав 22.07.2019 16:23 Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Аналізуючи наші річні плани закупівель та зміни до них ми встановили, що очікувана вартість одного з товарів перевищила поріг 200 тисяч гривень (сума декількох допорогових закупівель). При цьому за результатами таких допорогових закупівель фактично укладено договорів лише на суму 165 тисяч гривень. На сьогоднішній день плануємо за тим же предметом закупівлі здійснити ще одну закупівлю на суму 25 тисяч гривень. Питання: 1.Чи потрібно нам проводити відкриті торги, чи достатньо знову провести допорогову закупівлю враховуючи, що загальна вартість предмету закупівлі за всіма закупівлями не перевищить 200 тисяч гривень? 2.Чи правильно ми розуміємо, що для того, щоб визначити чи необхідно замовнику застосувати норми Закону України «Про публічні закупівлі» ми повинні, зокрема сумувати вартість фактично закуплених товарів, робіт або послуг за певним предметом закупівлі, а не їх очікувану вартість за річним планом зі змінами? У відповідь Ви відповіли наступне. Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за Ваше питання. З метою підготовки коректної відповіді воно було взято в роботу нашими фахівцями. Результати будуть Вам направлені додатково на Вашу електронну пошту, з якої було надіслано запит. Також Ви можете зателефонувати в нашу редакцію за номером +38(044)451-85-71, та залишити свої контакти. Після того як відповідь буде готова, з вами зв’яжуться наші юристи та повідомлять про результати. На сьогоднішній день ми не отримали Вашу відповідь з даних питань, а тому звертаємося з проханням повторно розглянути вказані питання та повідомити нас про Вашу думку щодо них. Заздалегідь вдячні за вичерпні відповіді! Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день! Часто виникає питання щодо оцінки такого виду закупівлі як встановлення ПЗ, купівля ліцензії та продовження її дії. Це розцінюється як закупівля товару чи послуги з її налаштування? Чи... Розгорнути
Добрий день! Часто виникає питання щодо оцінки такого виду закупівлі як встановлення ПЗ, купівля ліцензії та продовження її дії. Це розцінюється як закупівля товару чи послуги з її налаштування? Чи може бути по різному в залежності, як буде викладено в договорі? Чи існує хоч би умовне розділення кодів ДК до 4 розділу включно (наприклад)- це товари, а після - вже йдуть послуги? Заздалегідь дякую за відповідь. Згорнути
ПП "Бриз Дніпра"
12 Вересня 2019
Читати відповідьДОБРИЙ ДЕНЬ! Наше підприємство виграло відкриті торги на виконання послуг з обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста. Договір підписано, роботи виконуються. Однак виникла потреба в додаткових роботах за тим же самим... Розгорнути
ДОБРИЙ ДЕНЬ! Наше підприємство виграло відкриті торги на виконання послуг з обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста. Договір підписано, роботи виконуються. Однак виникла потреба в додаткових роботах за тим же самим предметом закупівлі, сума яких не перевищує 200 тис.грн. Чи потрібно проводити відкриті торги , якщо роботи по першому договору ще не закінчено? Чи можливо заключити інший договір по цьому самому предмету закупівлі до 200 тис.грн? Чи не буде це розцінено як поділ предмета закупівлі на частини? Згорнути