1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьДопоможіть розібратися в наступній ситуації. Ми розпорядник бюджетних коштів,11 Вересня 2020
Допоможіть розібратися в наступній ситуації. Ми розпорядник бюджетних коштів, на початку року нами було заплановано закупівлю за державні кошти на надання послуги по поточному ремонту вулично – дорожньої мережі на... Розгорнути
- Читати відповідьПравові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг11 Вересня 2020
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом –... Розгорнути
- Читати відповідьДобрый день! Встречал в Вашем журнале решение суда, по которому11 Вересня 2020
Добрый день! Встречал в Вашем журнале решение суда, по которому исковое заявление заказчика к аудиторской службе было удовлетворено по причине того, что аудиторская служба не указала, каким образом заказчик должен... Розгорнути
- Читати відповідьДопоможіть розібратися як вносити інформацію інформацію щодо назви товару чи09 Вересня 2020
Допоможіть розібратися як вносити інформацію інформацію щодо назви товару чи послуги згідно Порядку №1082 під час оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Згідно листа... Розгорнути
- Читати відповідьПідскажіть, будь-ласка. При закупівлі лабораторних реактивів та засобів дезінфекційних предмет09 Вересня 2020
Підскажіть, будь-ласка. При закупівлі лабораторних реактивів та засобів дезінфекційних предмет закупівлі ми визначали по четвертому знаку (код ДК 33690000-3, код ДК 33630000-5), оскільки це медичні вироби. Тепер на Прозорро відбулося... Розгорнути
- Читати відповідьМи медичний заклад, Замовник в розумінні закону, просимо роз\’яснити наступну08 Вересня 2020
Ми медичний заклад, Замовник в розумінні закону, просимо роз’яснити наступну ситуацію. Очікувана річна вартість предмета закупівлі за кодом 33600000-6 – Фармацевтична продукція перевищує 200 тис. грн. Протягом року були проведені... Розгорнути
- Читати відповідьпитання наступне:на початку року в січні укладено договір на послуги08 Вересня 2020
питання наступне: на початку року в січні укладено договір на послуги водовідведення на суму 20 тис.грн. (прямий договір без звіту) , в вересні дають дод кошти 5 тис.грн. на водовідведення... Розгорнути
- Читати відповідьТема: визначення процедури закупівлі, а саме застосування винятків (коли можна08 Вересня 2020
Тема: визначення процедури закупівлі, а саме застосування винятків (коли можна не проводити спрощену закупівлю) Предмет закупівлі: Послуги користування інформаційно-аналітичним програмним продуктом Опис предмета закупівлі: Для своєї роботи, пов’язаної з перевіркою... Розгорнути
- Читати відповідьЯкщо учасник процедури відкритих торгів не надав у складі своєї08 Вересня 2020
Якщо учасник процедури відкритих торгів не надав у складі своєї пропозиції інформації по частині другій статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, чи є це підставою для відхилення його пропозиції? Розгорнути
- Читати відповідьВітаю. Просимо роз\’яснити наступне питання. Плануємо встановити металеві захисні ролети07 Вересня 2020
Вітаю. Просимо роз’яснити наступне питання. Плануємо встановити металеві захисні ролети на вікна, та провести спрощену закупівлю як послуги по коду Монтаж ролет, код CPV 45421145-2 (ДК 021:2015). Вимагаємо кошторис та... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!