- Читати відповідь
Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка: 1). Учасник не наклав ЕЦП на тендерну пропозицію, що вимагалося тендерною документацією. Чи повинен замовник у такому випадку оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (щодо... Розгорнути
Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка: 1). Учасник не наклав ЕЦП на тендерну пропозицію, що вимагалося тендерною документацією. Чи повинен замовник у такому випадку оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції) чи відхилити учасника? 2). В тендерній пропозиції на відкриті торги з публікацією оголошення англійською мовою вимагалося подання у складі тендерної пропозиції: форми “Тендерна пропозиція” з цінами на товар. Крім того, в тендерній документації було зазначено наступне: Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, тому у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Учасник подав файл “Тендерна пропозиція” з цінами. Як тепер діяти замовнику в рамках Закону: не допустити цього учасника до аукціону чи відмінити закупівлю, у зв”язку з неможливістю усунення порушень? Згорнути
rtv_6-ukr-net
22 Червня 2020
Читати відповідьДякую за відповідь на питання про ПДВ від 15.06.2020. Про те, звертаюсь з проханням про надання роз’яснення з такого питання: Якщо акцептуємо пропозицію учасника на суму без ПДВ, то як... Розгорнути
Дякую за відповідь на питання про ПДВ від 15.06.2020. Про те, звертаюсь з проханням про надання роз’яснення з такого питання: Якщо акцептуємо пропозицію учасника на суму без ПДВ, то як бути з тим, що в екранній формі системи ця ж сама ціна відображується з ПДВ? Тобто: інформація в укладеному договорі буде суперечити інформації, зазначеній в електронній системі закупівель (в договорі: 5 грн без ПДВ, а в системі 5 грн з ПДВ). Це порушення норм ст.41 Закону. Відповіді на це питання я не знайшла ні в вашій відповіді, ні в статті на яку ви посилаєтесь. Дуже дякую. Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день! Просимо надати роз’яснення щодо наступного питання. Комунальне підприємство міської ради – учасник переможець спрощеної закупівлі на роботи з реконструкції у своїй пропозиції надав інформацію про залучення до робіт,... Розгорнути
Добрий день! Просимо надати роз’яснення щодо наступного питання. Комунальне підприємство міської ради – учасник переможець спрощеної закупівлі на роботи з реконструкції у своїй пропозиції надав інформацію про залучення до робіт, що понад 50 тис. грн., субпідрядника ( вказав дані субпідрядника). Підприємство за потреби теріторіальної громади надає послуги та роботи на комерційній основі у розміри 10% доходу . Чи повинен переможець ( комунальне підприємство ) згідно до п.3 ч.1 статті 2 Закону проводити спрощену закупівлю на роботи субпідрядника, якщо такий був визначений у пропозиції переможця? Згорнути
kanivgek-ukr-net
19 Червня 2020
Читати відповідьДобрий день. Допоможіть розібратися. Згідно п.2 розділу ІІ наказу МРТЕУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» – Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет... Розгорнути
Добрий день. Допоможіть розібратися. Згідно п.2 розділу ІІ наказу МРТЕУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» – Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою; Згідно частини ІІІ цього ж наказу – Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва. Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 – Об’єкт будівництва – «Будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури». Незрозуміло, чи є різниця між “за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою” і “за об’єктами будівництва”? Дякую. Згорнути
rtv_6-ukr-net
19 Червня 2020
Читати відповідьДоброго ранку! Прошу повідомити, чи не буде суперечити закону встановлення наступної вимоги під час проведення закупівлі послуг страхування: Лист в довільній формі, з інформацією про те, що на офіційному веб-сайті... Розгорнути
Доброго ранку! Прошу повідомити, чи не буде суперечити закону встановлення наступної вимоги під час проведення закупівлі послуг страхування: Лист в довільній формі, з інформацією про те, що на офіційному веб-сайті органу(ів) ліцензування оприлюднено(і) прийняте(і) рішення про видачу відповідної(их) ліцензії(й) на здійснення страхової діяльності що є предметом закупівлі або інший(і) документ(и), що містить(ять) таку інформацію. або Ліцензія(ї), видана Учаснику, дійсна на кінцеву дату подання пропозиції, видана(і) уповноваженим (ми) органом(ми) відповідно до вимог Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» на здійснення страхової діяльності, що є предметом закупівлі, якщо інформація про її видачу відсутня в вільному доступі. Якщо суперечить – порадьте формулювання. Дякую. Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення з наступного питання. Відповідно до Постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю... Розгорнути
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення з наступного питання. Відповідно до Постанови КМУ від 05.04.2012 №321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів» орган соціального захисту здійснює забезпечення відповідних категорій населення протезами, ортезами, кріслами колісними та іншими технічними засобами реабілітації (далі – ТЗР) згідно з тристороннімидоговорами (установа – підприємство- особа з інвалідністю). Особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники обирають підприємство і повідомляють орган соціального захисту населення про вибір такого підприємства. Орган соціального захисту населення протягом трьох робочих днів після отримання повідомлення про вибір підприємства особою з інвалідністю, дитиною з інвалідністю, іншою особою або їх законними представниками повідомляє підприємство щодо такого вибору, про що робиться відповідна відмітка у банку даних. Підприємство протягом наступних 20 робочих днів подає органу соціального захисту населення згоду/відмову на забезпечення відповідним технічним та іншим засобом реабілітації особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи, про що підприємством робиться відповідна відмітка у банку даних. Орган соціального захисту населення після надання згоди та внесення підприємством до банку даних необхідної для формування договору інформації формує в банку даних протягом п’яти робочих днів тристоронній договір. Відповідно до п.7 розділу 2 наказу Мінекономіки від 15.04.2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»визначення предмета закупівлі протезних виробів (у тому числі протезно-ортопедичних виробів, ортопедичного взуття), спеціальних засобів для самообслуговування та догляду, засобів пересування, що виготовляються за індивідуальним замовленням відповідно до номенклатури та в межах граничних цін, і послуг з післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації здійснюється окремо для кожної особи з інвалідністю та кожної особи з числа пільгових категорій населення згідно з їх індивідуальним замовленням. Враховуючи вищезазначене просимо надати роз’яснення, чи необхідно управлінню здійснювати забезпечення осіб з інвалідністю ТЗР шляхом оприлюднення річного плану в системі Прозоро та проведенням відповідної закупівлі? Як проводити закупівлю вартістю понад 50тис.грн., якщо Постачальника обирає особа з інвалідністю? Згорнути
mrs-khomenko-gmail-com
19 Червня 2020
Читати відповідьДоброго дня! Просимо надати роз’яснення по наступним ситуаціям. 1) При поданні тендерної пропозиції (предмет закупівлі -виконання робіт) була вказана певна кількість працівників. Однак, до моменту підписання договору деякі з них... Розгорнути
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення по наступним ситуаціям. 1) При поданні тендерної пропозиції (предмет закупівлі -виконання робіт) була вказана певна кількість працівників. Однак, до моменту підписання договору деякі з них звільнилися. Які, в цьому разі, дії Замовника та Підрядника. 2) Наступна ситауція: Підрядником(учасником) при поданні тендерних пропозицій, були надані договори оренди техніки з однією компанією, а вже в процесі виконання робіт, Підрядник залучив техніку за новим договором оренди в іншої компанії. Чи не суперечать такі дії законодавству, якщо виконання робіт відбувалося за належної якості та у встановлені терміни? Дякую заздалегідь. Згорнути
gutnik-lera-ukr-net
18 Червня 2020
Читати відповідьДоброго дня , замовник визначив предмет закупівлі за 3 знаком 90900000-6, чи буде це порушенням ?
- Читати відповідь
Доброго дня. Допоможіть будь ласка розібратися. Позиція 1. Чув думку, що ЗАТВЕРДЖЕННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ – це внесення нового рядка у систему прозорро. Тобто кожен раз коли ми вносимо новий рядок... Розгорнути
Доброго дня. Допоможіть будь ласка розібратися. Позиція 1. Чув думку, що ЗАТВЕРДЖЕННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ – це внесення нового рядка у систему прозорро. Тобто кожен раз коли ми вносимо новий рядок плану(наприклад закупівля по коду ДК, якого у поточному році ще не було) у прозорро – ми складаємо протокол про затвердження річного плану. А от коли ми редагуємо вже існуючий на прозорро рядок плану – ми складаємо протокол про затвердження ЗМІН до річного плану. Позиція 2. Чув думку, що на початку року затверджується річний план закупівель – тобто вноситься певна кількість РЯДКІВ плану, які відомі вже на початку року, у систему прозорро(а в паперовому вигляді створюється документ-річний план)– і це рахується як ЗАТВЕРДЖЕННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ закупівель. Пізніше, протягом цього ж року, коли виникає нова потреба у закупівлі(наприклад закупівля по коду ДК, якого у поточному році ще не було)– вноситься новий рядок у систему прозорро – і це рахується як ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ закупівель, і складається протокол про затвердження ЗМІН до річного плану. Тобто, РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ – це документ, який створюється на початку календарного року , а після його створення до нього вносяться зміни шляхом додавання нових РЯДКІВ для нових закупівель – він доповнюється новими рядками, а також можуть корегуватися вже існуючі рядки. І додавання нового рядка рахується ЗМІНОЮ до річного плану. Редагування вже існуючого рядка плану на прозорро також рахується зміною річного плану. Роз’ясніть будь ласка: 1.Яка позиція правильна- 1 чи 2 ? Чи є таке питання спірним, тобто чи одна частина людей(насамперед юристів) притримується однієї позиції, а друга частина – іншої? Чи можливо є однозначність у цьому питанні і яка тоді позиція є правильною? 2.Які дії вважаються «внесенням змін до річного плану»? 3.Річний план закупівель=РЯДОК плану закупівель, чи Річний план закупівель=Сукупність рядків які затверджуються на початку року? 4.І головне: який протокол повинен складати замовник у випадку коли він посеред року додає новий рядок плану(наприклад для закупівлі по коду ДК, якого у поточному році ще не було) у систему прозорро – про ЗАТВЕРДЖЕННЯ РІЧНОГО ПЛАНУ чи про затвердження ЗМІН до річного плану? Наперед дякую за відповідь. Згорнути
- Читати відповідь
Для визначення кількості товару, щодо кількості якого можливі відхилення, у підприємницькій практиці використовується поняття «толеранс». Дане поняття не визначене в українському цивільному праві і нормативне регулювання в Україні відсутнє. В... Розгорнути
Для визначення кількості товару, щодо кількості якого можливі відхилення, у підприємницькій практиці використовується поняття «толеранс». Дане поняття не визначене в українському цивільному праві і нормативне регулювання в Україні відсутнє. В договірній практиці Постачальники наполягають на використанні поняття толерансу як припустимого максимального відсоткового відхилення між кількістю товару, вказаною в договорі, та фактичною кількістю, яка поставляється. Використовується толеранс в сторону збільшення або зменшення при закупівлі певної продукції, коли з технічних особливостей неможливо чітко відміряти кількість. Толеранс по своїй суті є одним із різновидів захисних застережень в договорі. Але в технічній специфікації тендерної документації Замовник повинен зазначити чітко визначену кількість в переліку товарів за кожною номенклатурною позицією. Згідно із Законом про публічні закупівлі умови договору не можуть відрізнятись від умов проєкту договору та тендерної пропозиції, адже обсяги закупівлі можуть зменшуватись лише у випадках, визначених в статті 41, а збільшуватись обсяги загалом не можуть, окрім випадку частини 6 ст. 41. Через це у випадку, якщо в Договорі розмір толерансу НЕ встановлено, майже всі Постачальники поводяться недобросовісно і привозять товар із вкрай різкими коливаннями, наприклад, по одній позиції в переліку може бути відхилення «-»…%, а по іншій −«+»…%, причому сума договору в цілому залишається у визначених межах. Важелів впливу на Постачальників Замовник в таких випадках не має, адже Постачальники одразу захищаються тим, що в Договорі діапазон толерансу не зазначений. Як слід правильно вчиняти Замовнику у випадках, коли при укладенні договору з переможцем або при поставці специфіка товару передбачає толеранс по факту поставки? Чи можна все ж таки зазначати певний розмір толерансу в сторону зменшення в технічних специфікаціях та договорах відповідно до Закону, щоб вберегтися від недобросовісності Постачальників, котрі відміряють товар лише так, як зручно їм? Варіант укладання Допугоди по факту прийняття продукції на зменшення обсягів недостатньо коректний з огляду на те, що Постачальник може застосувати толеранс в сторону збільшення. Крім того, досить часто Постачальники вимагають від Замовника сплачувати різницю толерансу в сторону збільшення знову ж таки мотивуючи тим, що в Договорі захисного застереження стосовно меж толеранса немає, і це може призвести до збільшення суми, визначеної в договорі за результатами процедури закупівлі, що є порушенням Закону. Тому прохання розглянути ситуацію стосовно закупівель, які передбачають толеранс товарів, та запропонувати рекомендації саме Замовнику стосовно дій, які і вбережуть від маніпуляцій Постачальників з толерансом, і не спричинять порушення Замовником законодавства. Згорнути