1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьЩодо зміни істотних умов договору14 Грудня 2022
Підкажіть будь-ласка як бути в такій ситуації. Договір про зимове утримання доріг укладено 14.01.2022 року . на цілий рік до 31.12.22р. В перший день коли потрібно починати виконувати умови договору,... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо закупівлі генераторів14 Грудня 2022
Ми комунальне підприємство. Нам потрібно придбати генератори. Відповідно до Постанови 1260 від 09.11.20202 генератори звілняються від ПДВ. Чи ми можемо придбати з ПДВ? Дякую
- Читати відповідьХочемо, щоб ви проаналізували умови договору14 Грудня 2022
є велика потреба у вашій консультації, роз’ясніть,будь ласка, слідуючі пункти договору на постачання електричної енергії : 1)5.16. Порядок дострокового розірвання Договору повинен відповідати положенням статті 188 Господарського кодексу України. При... Розгорнути
- Читати відповідьЧи повинен договір про закупівл згідно пп6 пункту 13 містити змін істотних умов?14 Грудня 2022
У разі відміни відкритих торгів з особливостями у зв’язку із відсутністю учасників/а ми можемо укласти прямий договір згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей. Чи повинен договір, укладений на цій... Розгорнути
- Читати відповідьПрямий договір за пп. 6 п. 13 Особливостей14 Грудня 2022
Питання щодо пп. 6 п. 13 Особливостей. Не відбулися відкриті торги через відсутність учасників, виходимо на підписання договору. Підкажіть, які саме документи при підписанні прямого договору повинен надати потенційний контрагент... Розгорнути
- Читати відповідьневірний код ДК14 Грудня 2022
При оголошенні закупівлі, був вказаний невірний код ДК оголошували закупівлю генератора, а поставили код 42120000-6 – Насоси та компресори. Зараз закупівля на стадіі “кваліфікація переможця” Як діяти в даній ситуації?
- Читати відповідьЩодо переговорної процедури закупівлі14 Грудня 2022
Чи потрібно вимагати від учасника-переможця переговорної процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх... Розгорнути
- Читати відповідьВідхилено єдиного учасника, можна прямий договір?14 Грудня 2022
У разі відхилення єдиного учасника , який вийшов на торги, чи можна заключати договір згідно пункту 13 Особливостей.
- Читати відповідьПроблеми при підписанні ключами АЦСК “Україна”14 Грудня 2022
Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, в деяких учасників при перевірці КЕП на сайті ЦЗО видає наступну помилку: “Виникла помилка при перевірці файлів. Сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк... Розгорнути
- Читати відповідьщодо закупівлі пального09 Грудня 2022
Ми, комунальне підприємство міської інфраструктури, після проведення ВТ уклали договір на закупівлю дизельного палива. Минулого місяця уклали додаткову угоду про покращення якості предмета закупівлі, щоб купувати “зимнє” ДП , яке... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!